No nyt moisesta pelistä näkyy virallista kuva materiaalia netissä. Itse hiukka petyin...ehkä turhan lähellä jotain muuta kuin saksalaista muotoilua - luojan kiitos ei kumminkaan aivan. Hyvä asia tuossa on toisaalta se, ettei siitä tullut aivan samannäköistä kuin Signumista, mitä itse arvelin. Erottuu Signum sentää jotenkin vecuista...
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
On 2003-06-14 14:11, sauli wrote:
Ja oliko tohon pakko liittää samanlainen nokka etuvaloineen, kuin sedan ja GTS -mallissa on. Ruma.
no oishan se ollu aika erikoista, jos se ois erilainen ollut. ei tuu äkkiseltää minkään merkin mallisarjaa mieleen missä farkussa, hatchissä ja sedanissa ois erilaiset keulat.
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Juu ei istu meikäläisenkään silmään.
B-vectra kun on niin "siron" näköinen niin tämä c-malli on sitten mallia möhkö.No toki osa muistakin merkeistä on mallia möhkö.Mutta esim. mazda6 on on kyllä nätti,vaikken japanilaisia kannatakkaan..
Mutta tämän nykyisen b-vectra farmarin jälkeen joutuunee varmaan vaihtaa merkkiä jos ei sitten astran seuraaja yllätä positiivisesti.
no oishan se ollu aika erikoista, jos se ois erilainen ollut. ei tuu äkkiseltää minkään merkin mallisarjaa mieleen missä farkussa, hatchissä ja sedanissa ois erilaiset keulat.
Tuli mieleen, että kyllähän Toyota on tehnyt Corollaa monenlaisilla keulilla samana mallikautena: esim. 87-> mallissa liftbackissa, sedanissa ja sportwagonissa on kaikissa erilainen keula. Sama juttu on myös sitä seuraavassa mallissa sedan, hatchback ja liftback kaikki erilaisia edestä... Omituista
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Jaaha juu tota noinniin, tuohan on ihan hyvän näkönen mutta mä taidankin kuulua siihen vähemmistöön kenen silmä on tottunut ennätys nopeassa ajassa tuohon uuteen keulaan.
Oon jo aikaa sit päättäny että jätän toyotan toilailut muitten ihmeteltäviksi joten...
On 2003-06-16 06:43, Meska wrote:
Jaaha juu tota noinniin, tuohan on ihan hyvän näkönen mutta mä taidankin kuulua siihen vähemmistöön kenen silmä on tottunut ennätys nopeassa ajassa tuohon uuteen keulaan.
Et oo ainut, nimittäin mun mielest GTS on helvetin siisti ja normaaliki on ihan siisti jos vähän madaltaa ja on alut!
Nii ja unohtu sanoo, toi farkku on kyl ihan kauhee!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2003-06-17 14:31 ]</font>
No ite en koskaan hirveesti oo vierastanutkaan C-Vecua, tosin tuo sedan on melko pappa verrattuna sulavaan GTS:ään.
No Tuo Caravani ainakin näyttää tosiaan oikealta farmarilta, eli siltä että tilaa on.
Moni uusi "farmari" on tosi pieni , tilaa on tosi vähän esim uudessa C-mebassa.