Audiovox ME 412

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Sakarias
'Agila'

Audiovox ME 412

Viesti Kirjoittaja Sakarias »

Onkos kellään kokemuksia kyseisestä soittimesta? Onko ostamisen arvoinen.

http://www.audiovox-germany.de/index.php?id=2049
Turre
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Turre »

Ootkos hommannu ko. soittimen? kokemuksia? itte kattelin kans moista härpätintä joten kiinnostas kans tietää et mimmonen kapistus on kyseessä. Epäilyttää kyllä toi edullinen hinta mutta liekkö selittynee tuolla cd-koneiston puuttumisella.
OPEL = Onnellisen pojan ensimmäinen lelu
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Sellanen yleiskäsitys noista halvoista monitoimilaitteista on tullut, että monesti ne toiminnot mitä luvatataan toimii ihan kohtalaisesti, mutta äänenlaatu on ollut hieman heikko...
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Eli nostellaans täältä alhaalta tällanen. Onko kukaan tässä monijaan kuukauden aikana laittanu tollasta Audiovox.in mölytoosaa autoonsa?
Ku ite oon nyt suunnittelemassa tuollaisen ostoa, ni olis kiva tietää joko on jollain tuollanen soittokone rumpattamassa ja mitä on siitä mielipuolta.
Ku olis tosiaan halpa konsti päästä eroon CD-levyistä autossa, ja ulkonäkökään ei oo mikään Tokyo By Night tyylinen.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Killroy
OCF Member 2020

Re: Audiovox ME 412

Tuli sitte lopussaki tilattua tuollanen otsikon mukainen rumpattelija. Sitte ku se tulloopi ja saan sen juntattua eskortiinaan paikalleen ni yritän välittää käyttökokemukseni tälle palstalle.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Killroy
OCF Member 2020

torstaina asentelin ja ei ainakaan vielä ole mitään pahempaa sanottavaa.
Killroy
OCF Member 2020

No joo. Ihan pätevä vekotin, paitsi kake on vähä kehno. Ja sit kansiot tunnistaa kyllä, mut uuden kansion biisit ei ala ykkösestä, vaan kaikki tikun/mp soittimen biisit menee samalla juoksevalla numeroinnilla. Et se lemppari biisin haku on vähä työläämpää jostain kansiosta. Eikä pysty hyppyyttämään kansioita eteenpäin ku yks kerrallaa.
Vastaa Viestiin