Vahvarin piuhat soittimelle (Omega b) Millanen operaatio?
itse en ainakan löytänyt minkään näköistä läpivientiä konehuoneeseen mutta eipä tuo haitanne ku timpurilla on aina makitan akkuporakone käden ulottuvill sillä vaan reikäläpi ja silikoonilla tiviksi. rca piuhojen pujottaminen soittimen taakse onnistuu helpoiten hansikaslokeronalta. ja paksukin virtapiuha mahtuu kulkemaan ihan hyvin niiden kynnyslistojen alta.
- Bull_Doser
- 'Admiral'

Sainpas vedettyä piuhan konehuoneesta konttiin. Tuollainen läpivienti löytyi repsikan puolelta ja hyvin mahtui ennestään menevien seuraksi 25-neliöinen johto. Eli kuvassa on sininen pieni meisseli merkkinä.

Jaa miksi vedin oikealta puolelta? Virtajohto on 7m ja rca:t 5m joten kun vahvari tulee paksin vasempaan reunaan niin rca:t on parempi vetää siltä puolelta ettei tule liikaa lenkkiä (eivät ehkä yletä..). Virtajohdossa oli varaa koukata ohjaamon ympäri.

Jaa miksi vedin oikealta puolelta? Virtajohto on 7m ja rca:t 5m joten kun vahvari tulee paksin vasempaan reunaan niin rca:t on parempi vetää siltä puolelta ettei tule liikaa lenkkiä (eivät ehkä yletä..). Virtajohdossa oli varaa koukata ohjaamon ympäri.
Mulla on/oli kanssa sama ongelma. Maadoituksen löysin apukuskin puolelta takavalojen takana oli joku metallitelile? mikä oliki nii sen kiinnitysruuvin pistin kiinni. En harmikseni ehtiny mittailemaan tuleeko kunnon kontaktia. Tai toinen olisi minun kohdalla peräkoukun tuen mutterin alleTimotee kirjoitti:Mistäs tuolla takana saa helpoiten/fiksuimmin maadoituksen?
Entiset
Vectroissa oli kätevästi joku "korvake" takapenkin alla, tuossa ei muistaakseni ole.M.S.S kirjoitti:Mulla on/oli kanssa sama ongelma. Maadoituksen löysin apukuskin puolelta takavalojen takana oli joku metallitelile? mikä oliki nii sen kiinnitysruuvin pistin kiinni. En harmikseni ehtiny mittailemaan tuleeko kunnon kontaktia. Tai toinen olisi minun kohdalla peräkoukun tuen mutterin alleTimotee kirjoitti:Mistäs tuolla takana saa helpoiten/fiksuimmin maadoituksen?
Nyt tuli väärinkäsitys!?! Siis maadoitus on peräkontissa,siellä takaa kattottuna apukuskin puolella. Siellä oli joku pahvisuoja lampuilla ja sen takana oli metallituki (en tiedä tarkkaaan mikä se oli? siihen pistettiin maadoitus.
PS: Mulla on Astra
PS: Mulla on Astra
Entiset
sulla on vissiin toi omega automaatti? jos niin ni se on kytkimen läpivienti se "ylimääräinen" tulppaBull_Doser kirjoitti:Kun otat pyyhkijöiden suojamuovin pois niin sen alla menee paksu johtosarja läpiviennistä niin sen vasemmalla puolella(apukuskin puolelle) mulla oli ainakin se ylimääränen kumitulppa.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline