Vahvarin piuhat soittimelle (Omega b) Millanen operaatio?

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Hannu11
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Hannu11 »

itse en ainakan löytänyt minkään näköistä läpivientiä konehuoneeseen mutta eipä tuo haitanne ku timpurilla on aina makitan akkuporakone käden ulottuvill sillä vaan reikäläpi ja silikoonilla tiviksi. rca piuhojen pujottaminen soittimen taakse onnistuu helpoiten hansikaslokeronalta. ja paksukin virtapiuha mahtuu kulkemaan ihan hyvin niiden kynnyslistojen alta.
Bull_Doser
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Bull_Doser »

Kun otat pyyhkijöiden suojamuovin pois niin sen alla menee paksu johtosarja läpiviennistä niin sen vasemmalla puolella(apukuskin puolelle) mulla oli ainakin se ylimääränen kumitulppa.
Millä liikun: Insignia 2.0T Aut. business line 4-ov -09
Teme88
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Teme88 »

Miten toi virtajohdon veto kannattaa kontistasta konehuoneeseen tehdä opel omega caravan 2.0i vm. 1991 autossa.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Sainpas vedettyä piuhan konehuoneesta konttiin. Tuollainen läpivienti löytyi repsikan puolelta ja hyvin mahtui ennestään menevien seuraksi 25-neliöinen johto. Eli kuvassa on sininen pieni meisseli merkkinä.
Kuva

Jaa miksi vedin oikealta puolelta? Virtajohto on 7m ja rca:t 5m joten kun vahvari tulee paksin vasempaan reunaan niin rca:t on parempi vetää siltä puolelta ettei tule liikaa lenkkiä (eivät ehkä yletä..). Virtajohdossa oli varaa koukata ohjaamon ympäri.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Mistäs tuolla takana saa helpoiten/fiksuimmin maadoituksen?
M.S.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja M.S.S »

Timotee kirjoitti:Mistäs tuolla takana saa helpoiten/fiksuimmin maadoituksen?
Mulla on/oli kanssa sama ongelma. Maadoituksen löysin apukuskin puolelta takavalojen takana oli joku metallitelile? mikä oliki nii sen kiinnitysruuvin pistin kiinni. En harmikseni ehtiny mittailemaan tuleeko kunnon kontaktia. Tai toinen olisi minun kohdalla peräkoukun tuen mutterin alle :D
-(z)- Astra 2.0 cdti Sports Tourer A20DTH 2014

Entiset -(z)- Astra C16NZ & X16XEL -93/95
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

M.S.S kirjoitti:
Timotee kirjoitti:Mistäs tuolla takana saa helpoiten/fiksuimmin maadoituksen?
Mulla on/oli kanssa sama ongelma. Maadoituksen löysin apukuskin puolelta takavalojen takana oli joku metallitelile? mikä oliki nii sen kiinnitysruuvin pistin kiinni. En harmikseni ehtiny mittailemaan tuleeko kunnon kontaktia. Tai toinen olisi minun kohdalla peräkoukun tuen mutterin alle :D
Vectroissa oli kätevästi joku "korvake" takapenkin alla, tuossa ei muistaakseni ole.
M.S.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja M.S.S »

Nyt tuli väärinkäsitys!?! Siis maadoitus on peräkontissa,siellä takaa kattottuna apukuskin puolella. Siellä oli joku pahvisuoja lampuilla ja sen takana oli metallituki (en tiedä tarkkaaan mikä se oli? siihen pistettiin maadoitus.

PS: Mulla on Astra :thumbsup:
-(z)- Astra 2.0 cdti Sports Tourer A20DTH 2014

Entiset -(z)- Astra C16NZ & X16XEL -93/95
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

Bull_Doser kirjoitti:Kun otat pyyhkijöiden suojamuovin pois niin sen alla menee paksu johtosarja läpiviennistä niin sen vasemmalla puolella(apukuskin puolelle) mulla oli ainakin se ylimääränen kumitulppa.
sulla on vissiin toi omega automaatti? jos niin ni se on kytkimen läpivienti se "ylimääräinen" tulppa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Vastaa Viestiin