Boah kirjoitti:Siisti peli, mutta konepelti ei sovi omaan silmään.
Jep välillä tuo mokkula hyppii omillekkin silmille, toisaalta eipä ole kovin monella vastaavaa niin erottuu massasta.
Hitto ku olis älynny hommannu toisen pellin mihin ois hitsannu vaan noi luomet ja maalannu samalla kertaa niin vois vaihtaa oman mielen mukaan
Onkos teillä keski-suomessa joku kuraläppä fetissi Taitaa timok:n omegassakin läpät olla... Tosi tarkoitus lienee suojella maalipintaa.?
Tämäkin omega kaipais lipan konttiin ni sais auto vähän pituutta.
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
turbo kirjoitti:Väri ei mun silmään oikein osu mutta makuasia.
Hieno peli
Eihän siitä tullut sitä mitä piti mutta katsotaan jos sais tilanteen vielä pelastettua ja sais sen näyttämään vielä siltä mikä oli tarkoitus Tää laitos taitaa taas kuulua sarjaan ikuinen projekti, sillä ikinä ei tunnu olevan tarpeeksi hyvä jäädäkseen ennalleen
samsa87 kirjoitti:Onkos teillä keski-suomessa joku kuraläppä fetissi Taitaa timok:n omegassakin läpät olla... Tosi tarkoitus lienee suojella maalipintaa.?
Tämäkin omega kaipais lipan konttiin ni sais auto vähän pituutta.
no ehdottomasti on.....siis kuraläppäfetissi
noiden tarkoitushan on juurikin suojella "vähän" maalipintaa helmoissa/takapuskurissa....meilläpäin kun ei ole kaikkialla asfalttipihoja
tarkoituksena olisi kyllä tehdä taaksekkin tuohon omaan autoon kirkkaasta muovista niinkun edessä on.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Janne M kirjoitti: Hieman leveämpää, kiiltävämpää ja isompaa tilalle.
joo mut aina ku löydän omasta mielestä hyvännäköiset mangelssit niin niiden hinta on yleensä pitkälti yli 2000€ joka on mielestäni paljon pelkistä vanteista.
tartteis tätäkin vissiin vähän päivitellä.
eli autolla on nyt rempan jälkeen ajettu vähän päälle 15tkm ja on ollut melkolailla moitteettomia metrejä muutamia pikkujuttuja lukuunottamatta. rupesi vaan pikku hiljaa v*tuttamaan noi vakio kajarit joten tilasin powersetiltä eteen dls:än 8.5, ja taakse 5.25 tuumaisen erkkasajan, olin kyllä rainbow erkkasajaa tilaamassa mutta sanoivat et nää on paremmat. oon nyt pari iltaa tuhertanut noiden kimpussa ja onhan sinne saanut jo melkein 40m piuhaa vedellä ja vielä varmaan viikko menee kun on sarjat asettuneet paikoilleen .