Hyvä! pitää peluuttaa junnuja niin saavat kokemusta....muutama varteen otettava junnu tulos....veikka81 kirjoitti:Laitan heti haasteita kun vaan tuonne kalenteriin ilmestyy ystävyys ottelu kohdat.mikkome kirjoitti:piru...tipuin pleijareista...ei vain paukut riittänyt....sarjassa meni hyvin mut nyt tuli turpaan...no enskaudelle pari hyvää hankintaa ja uuteen nousuun!!
Haasteita kiitos![]()
tiedot: Sarja V8ja nimi: Ampparit
Hockey Arena
En pysty haastamaanDexi kirjoitti:Sehän nähdään...Dexi kirjoitti:veikka81 kirjoitti:^ Kun en muista missä divarissa pelaat![]()
VII.26. Tämä kausi meni muuten ihan hyvin ku ei pudonnut alempaankaan liigaan, 10. olin
Ps. mutta ei se moke kuitenkaan niin hyvä ole, mää voitan 6-2![]()
Ja nyt jumittaa koko hockey perkule

Error in SQL query. Please contact the game administrator (icko@hockeyarena.net)
/index.php?p=manager_accept_challenge_sql.php&id=6569440
Chyba v SQL dotaze. Prosim kontaktuj administratora hry (icko@hockeyarena.net)
/index.php?p=manager_accept_challenge_sql.php&id=6569440
Haastettu:
Vastatkaa jos uskallattePäivämäärä Vastustaja Paikka Toimi Tyyppi
13.04.2008 Dexi1 Koti Peruuta Ystävyys
14.04.2008 Alavus Thrashers Koti Peruuta Ystävyys
15.04.2008 Dexi1 Vieras Peruuta Ystävyys
16.04.2008 Alavus Thrashers Vieras Peruuta Ystävyys
17.04.2008 Ampparit Koti Peruuta Ystävyys
18.04.2008 Ampparit Vieras Peruuta Ystävyys
Vastaisin kyllä mutta nyt ittellä jumittaa nuo sivut!veikka81 kirjoitti:Haastettu:
Dexi kirjoitti:Vastaisin kyllä mutta nyt ittellä jumittaa nuo sivut!veikka81 kirjoitti:Haastettu:
vahigon ilo paras ilo
Nostellaanpa tätäkin ketjua ylemmäs..
Muutamia kuukausia on kulunut kun viimeksi tähän ketjuun olen kirjoitellut ja tässä ajan mittaan addiktoitunu aika pahastikkin tähän peliin
VI.3 divarissa ollaan tällä hetkellä ja nuorennellaan joukkuetta kun tässä kohta kahden vuoden aikana on ainakin se tullu opittua että huippu pelureita ei markkinoilta helpolla saa joten ne on kasvatettava itse
Ystävyys matseja voi tarjota myös mulle ja joukkueen nimi on New York Islanders.
Mites muilla HA-Addikteilla luistaa? Juhiksen Trasherseja vastaan olis kiva ottaa nyt revanssia kun viime kerralla taisit olla aika ylivoimainen
Muutamia kuukausia on kulunut kun viimeksi tähän ketjuun olen kirjoitellut ja tässä ajan mittaan addiktoitunu aika pahastikkin tähän peliin
VI.3 divarissa ollaan tällä hetkellä ja nuorennellaan joukkuetta kun tässä kohta kahden vuoden aikana on ainakin se tullu opittua että huippu pelureita ei markkinoilta helpolla saa joten ne on kasvatettava itse
Ystävyys matseja voi tarjota myös mulle ja joukkueen nimi on New York Islanders.
Mites muilla HA-Addikteilla luistaa? Juhiksen Trasherseja vastaan olis kiva ottaa nyt revanssia kun viime kerralla taisit olla aika ylivoimainen
Haasteita jätetty, mullekkin voi jättää haasteita, jos uskallatte24.05.2008 Dexi1 Koti Peruuta Ystävyys
24.05.2008 Dexi1 Vieras Peruuta Ystävyys
25.05.2008 Dexi1 Koti Peruuta Ystävyys
25.05.2008 Dexi1 Vieras Peruuta Ystävyys
04.06.2008 New York Islanders © Koti Peruuta Ystävyys
07.06.2008 New York Islanders © Vieras Peruuta Ystävyys
08.06.2008 New York Islanders © Koti Peruuta Ystävyys
Hikisukka VII.52
Tää kausi on taas menny vähä persiilleen... ja eikä ny nii vähääkään. Taitaapi olla et mennään sarjaporrasta alemmas kattoo meininkejä ens kaudella.
Pelimiehistä on vähä pulaa. Mun porukka on tällähetkellä sellasta tasa-paskaa-sakkia ei yhtään nimimiestä, kun on "joutunu" pelimiehistä luopua eläköitymisien myötä ym...

Pelimiehistä on vähä pulaa. Mun porukka on tällähetkellä sellasta tasa-paskaa-sakkia ei yhtään nimimiestä, kun on "joutunu" pelimiehistä luopua eläköitymisien myötä ym...
Suomi V.10 liiga Alavus ThrashersJansperi kirjoitti: Mites muilla HA-Addikteilla luistaa? Juhiksen Trasherseja vastaan olis kiva ottaa nyt revanssia kun viime kerralla taisit olla aika ylivoimainen
veikan haasteet hyväksytty ja juhille lähetetty parit haasteet..
Vähän heikolta näyttää itselläkin tällä hetkellä kun myin vanhemmat pelimiehet pois ja päätin ostella junnuja tilalle.150miljoonaa sain parhaista pelureista yhteensä ja tällä hetkellä vain oikeastaan pakit on korvattu lupaavilla junnuilla ja rahat aikalailla lopussa ja hyökkäys vielä oikeastaan kasaamatta
Junnu koulustakaan ei oo noussu mitään hyvää moneen kauteen,joskus 2007 keväällä nousi samalla kaudella 2kpl yli 90lahjakkuuksisia pelaajia hyvillä potentiaaleilla mutta sen jälkeen on joka kausi vaan noussu nuita 50-70 lahjakkuudella olevia janttereita pois lukien tuo maalivahti.
Vähän heikolta näyttää itselläkin tällä hetkellä kun myin vanhemmat pelimiehet pois ja päätin ostella junnuja tilalle.150miljoonaa sain parhaista pelureista yhteensä ja tällä hetkellä vain oikeastaan pakit on korvattu lupaavilla junnuilla ja rahat aikalailla lopussa ja hyökkäys vielä oikeastaan kasaamatta