Juu, ilman muuta saa mainostaa täällä.Juho M-P kirjoitti: Käsittääkseni täällä pyörii paljon Opel-harrastajia, myös sellaisia jotka ajavat vanhuksilla. Samoin tuolla 6070Clubilla(johon en itse kuulu). Ajattelin näiden molempien olevan hyviä kanavia mainostaa omaa(siis kahden intoutuneen harrastajan itsensä järjestämää) tapahtumaa. Mutta ilmeisesti astuimme jonkun varpaille. Anteeksi siitä.
Joo, joskus vain ihmetyttää että missä on se merkittävä rakenteellinen ero vaikka CIH-moottorisen takavetoisen Omegan ja CIH-moottorillisen takavetoisen Rekordin välillä mikä tekee siitä Omegasta täysin erilaisen ja mielenkiinnottoman ja etuvetoisen... Mutta tämä oli vain omaa ihmetystäni. Itse vain pidän mahdollisimman suuresta diversiteetistä eli erilaisia tekniikoita ja vetotapoja ja ikäisiä autoja. Makuasiahan tuokin on. Itselläkin löytyy sekä etu-, neli- että takavetoinen Opel-sukuinen auto, muttei yhtään museoikäistä autoa, silti niitä mielellään katselee ja jos olisi tilaa säilyttää niin olisi kyllä sellainen itsellänikin.Juho M-P kirjoitti:Ja tämä ajoneuvorajaus. Olemme itse vannoutuneita CIH harrastajia, joita ei kiinnosta etuvetoiset yms sitten tippaakaan(anteeksi tästäkin), joten tarkoituksena on järjestää omaa kiinnostusta vastaava tapahtuma(anteeksi jälleen).
Itse ainakin haluan nähdä mahdollisimman paljon vanhempiakin Opeleita tapahtumissa, koska pidän niitä hienoina, ja vanhoilla tarkoitan myös huomattavasti CIH-moottorillisia vanhempiakin malleja. Mutta eihän tälle mitään voi kun päällekkäin ovat.Jos kerhoa pelottaa vanhojen Opeleiden omistajien puuttuminen Riihimäeltä, niin sille en voi mitään. Ei kannata pelätä tällasta pikkutapahtumaa, kesällä tapahtumat sattuu monesti päällekkäin ja tapahtuman valitseminen on jokaisen oma valinta.
Tsemppiä vaan sinne Kannuksen Opel-meettiinkin minun puolestani.