Hauska ja omaperäinen läppä, menikö kauan ton keksimiseenWili kirjoitti:Niin, 95% pilaa loppujen maineen...calluman kirjoitti: Ei kai tässä mitään vääntämistä oo kun tosiasia on että osa romaneista on rehellisiä ja kunnollisia ja osa ei.![]()
![]()
Mannet taas vauhdissa
Olen ollut paljon mustalaisten kans tekemisissä ja kokemuksia on molemmista ääripäistä. Kerran ryöstivät perkeleet mut oulun yössä yhtenä vappuna
Sitte taas hyviä autokauppoja oon tehny mustalaisten kans ja meikannu niille autoja. manne on helpompi asiakas kuin taksimies
ja hyvä maksaja kun pääset väleihin. Olen kylässäkin käynyt ja pidettin vierasta niinku kuningasta ainakin. Vaan empä ole ikinä nähny niin paljon isoja seteleitä ku yhellä "heimopäälliköllä" helvetti äijällä oli rahaa niinku rosvopäälliköllä konsanaan ja varmaankin samanlailla hankittu 
Juu kyllä sieltä hyvääkin porukkaa löytyy, ja varsinkin kun ystävystyy. Mä pikkulikkana hoidin erään miehen hevosta ja talvisin käytiin joka viikonloppu kylällä ajattamassa lapsia. Mä ku ajelin sillä reellä niin ukko itse pääs lämpöseen kahville ja tuttuja morjenstaan, ja se oli aina niin kiitollinen ja tarjos kahvit ja toi karkkia 
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Ihan viis sekuntia kun sen haulta täältä löysin...Superi kirjoitti:Hauska ja omaperäinen läppä, menikö kauan ton keksimiseenWili kirjoitti:Niin, 95% pilaa loppujen maineen...calluman kirjoitti: Ei kai tässä mitään vääntämistä oo kun tosiasia on että osa romaneista on rehellisiä ja kunnollisia ja osa ei.![]()
![]()
Mitä V__tua toimiiko toi hakuWili kirjoitti:Ihan viis sekuntia kun sen haulta täältä löysin...Superi kirjoitti:Hauska ja omaperäinen läppä, menikö kauan ton keksimiseenWili kirjoitti:Niin, 95% pilaa loppujen maineen...calluman kirjoitti: Ei kai tässä mitään vääntämistä oo kun tosiasia on että osa romaneista on rehellisiä ja kunnollisia ja osa ei.![]()
![]()
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Kyllä se valitettavan monella romanilla lainkuuliainen elämäntapa on hakusessa. Ylivieskassa oli yks lupaava tapaus, mutta jäipä se silläkin ammattikoulu puoleen vuoteen ja nyt ei taida muuta tehdä kuin ajelee mersulla ja kuhnailee raviradalla. Yks vanhempi tuntemani mies oli aikanaan töissä, mutta ei kauaa viihtynyt ja alle nelikymppisenä sairaseläkkeelle. Ei nuo omaa elämää onneksi enää juuri haittaa, joskus on kyllä haitannut. Mulla ei ole mitään romaneja vastaan, mutta henkilökohtaisesti sen verran on ollut vaikeuksia tiettyjen yksilöiden kanssa ja kun ne ~20 muutakaan nimeltä tuntemaani eivät mitään muuta tee kuin pientä kiusaa (yks vähän isompaakin mutta viime vuodet onkin viihtynyt vankilassa) niin ei oikein jaksa uskoa että ainakaan suuri osa romaneista olis mitenkään elämässään onnistuneita. Lisäksi vielä hankalaa noitten kanssa jos tulee pienempiä ongelmia, niin mulla ei ainakaan perse kestä mihinkään oikeuteen haastella, kun sen jäläkeen on ystävät ja sukulaiset pikkuserkun kaimoja myöten teräaseitten kanssa perässä. Varmasti on kunnollisia ja ainahan noita välillä puskee julkisuuteenkin, mutta yleensäottaen aikalailla aina kun romaneista kuulee/lukee jostain niin harvoin on mitään positiivisia tarinoita kerrottavana. Varmasti ennakkoluuloillakin on jotain tekemistä romanien huonon yhteiskunnallisen aseman kanssa, mutta toisaalta syynsä on siihenkin miksi valtaväestö suhtautuu romaneihin negatiivisesti. Sekin on mielestäni erikoista, että romanit eivät ole yli sadan vuoden aikana onnistuneet sopeutumaan yhteiskunnan normeihin, kun taas monet esim. pakolaiset ovat onnistuneet oikeinkin hyvin, miettikääpä vaikka vietnamilaisia joita tuli joskus 80-90 luvuilla...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Mies kaapattiin ja ryöstettiin Kotkassa
Tuossa koko juttu
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /05/649082
* Tekijöiden tuntomerkit:
* Siististi pukeutuneita romaneja.
* Toinen ryöstäjistä oli noin 25-35 vuotias, maksimissaan noin 180 cm pitkä ja vartaloltaan hoikka.
* Toinen mies oli hieman nuorempi noin 25-30 vuotias, noin 185 cm pitkä.
* Kuljettajana toiminut nainen oli noin 25-30 vuotias ja hän oli pukeutunut kansallispukuun.
* Romanien käyttämä auto oli mahdollisesti 90-luvun mallia oleva Mercedes Benz ja väriltään vaalean harmaa
Tuon yllättävän autovalinnan kohdalla rupesi jo hymyilyttämään
Tuossa koko juttu
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /05/649082
* Tekijöiden tuntomerkit:
* Siististi pukeutuneita romaneja.
* Toinen ryöstäjistä oli noin 25-35 vuotias, maksimissaan noin 180 cm pitkä ja vartaloltaan hoikka.
* Toinen mies oli hieman nuorempi noin 25-30 vuotias, noin 185 cm pitkä.
* Kuljettajana toiminut nainen oli noin 25-30 vuotias ja hän oli pukeutunut kansallispukuun.
* Romanien käyttämä auto oli mahdollisesti 90-luvun mallia oleva Mercedes Benz ja väriltään vaalean harmaa
Tuon yllättävän autovalinnan kohdalla rupesi jo hymyilyttämään
"Terve" on huonosti tutkittu...
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Näitähän oli yhteen aikaan Tampereellakin useita. Tekijät vaan aina samoja, joten aina kun tuli ilmoitus, oli helppo käydä omaisuus takaisin_Mikko_ kirjoitti: Tuon yllättävän autovalinnan kohdalla rupesi jo hymyilyttämään
Nojoo, järkeä saisi kyllä käyttää. Melkein yhtä paljon teki mieli saarnata asianomistajalle siinä paikanpäällä kuin tekijälle 10min päästä. Kuka helvetti lähtee tuntemattoman romanin kyytiin yöllä klo 04.00? Ei ne hyvää hyvyyttään lähde heittämään kotiin, tai myymään mäyristä kahdella eurolla takapenkiltä.
-
Myllyracing
- 'Kadett'

Näin tänään liikenteessä kolme romanityttöä ei mersulla vaan rullaluistimilla.oli aika huvittavan näköistä kun tällä vanhimmalla ei näkynyt hameen alta luistimia ollenkaan ja näillä nuoremmilla luistimet oli ainakin 5 numeroa liian isot.Olis varmaan kannattanu ostaa(varastaa jopen äänellä)oikean kokoiset.