Paras Opel-malli???
Siis sehän on makuasia mistä tykkää, esim. minun mielestäni maailma on täynnä kauniita autoja joista todella harvoja on valmistettu 80 luvun jälkeen.On 2003-06-12 00:04, sauli wrote:
Mä en muuten ymmärrä, mikä jengin mielestä noissa 60-70 -lukujen ooppeleissa on niin hienoa. Vanhemmista Ascona B ja Manta B menee, mutta muut on mun mielestä ihan järkyttäviä.
Luulenpa, että olet vain syntynyt väärälle vuosikymmenelle.
Vanhemmista muistuu mieleen Manta joka näytti "hienolta" pikkupojan silmään silloin kauan sitten..Calibra oli kanssa ihan hyvännäköinen peli. Vectra B on yksi hienoiten muotoiltuja autoja luokassaan mitä koskaan on nähty!
Uudemmista Astra coupe on mun suosikki..ehkä siksi että niitä olen kaksi omistanut. Speedsterin ulkonäkö ei vaan jotenkin satu mun silmään oikealla tavalla että siitä olisi listaykköseksi..
mutta luulenpa että jos en olisi koskaan coupe Astroja omistanut niin Calibra olisi Opelien ykkönen mun listassa..
Eli tämän pitkähkön päättelyn ja jaarittelun lopputuloksena mun listaykkönen Opeleista on:
CALIBRA
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-06-12 16:43 ]</font>
Uudemmista Astra coupe on mun suosikki..ehkä siksi että niitä olen kaksi omistanut. Speedsterin ulkonäkö ei vaan jotenkin satu mun silmään oikealla tavalla että siitä olisi listaykköseksi..
mutta luulenpa että jos en olisi koskaan coupe Astroja omistanut niin Calibra olisi Opelien ykkönen mun listassa..
Eli tämän pitkähkön päättelyn ja jaarittelun lopputuloksena mun listaykkönen Opeleista on:
CALIBRA
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-06-12 16:43 ]</font>
Paras Opel oli B-mallin KadettOn 2003-06-10 23:19, mhfuria wrote:
Aattelin tehdä tällaisen pienen gallupin mikä on mielestänne paras Opel-malli???
Ei ole olemassa varmaan parasta koska kaikki Opelit ovat omalla tavallaan parhaita, mutta mistä itse eniten pidätte???
- Isot sisätilat
- ja vielä isompi peräkontti
- kestävä ja helppohoitoinen moottori (1.1/1.2l)
- Rallye Coupessa oli kätevä jalalla toimiva pyykiöiden katkaisin. Painallus jalalla ja tuulilasille tuli tippa vettä ja pyyhkijät pyyhkäisivät kerran
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti: