mimmix kirjoitti:Miksi miesten on niin vaikea kuunnella naisten neuvoja?
Kaikkein yksinkertaisimmat ja tyhmimmätkin asiat pitää tehdä mahdollisimman väärin tai muille haittaa aiheuttaen, vain siksi että nainen sattui vihjaamaan että se kannattaisin tehdä toisin?
Kutistaako se niinku munien kokoa jos joskus tekee niinku nainen tahtoisi vai mikä siinä oikein on?!?!?!?!?
nimim. tänään oisin saanu sanoo aika monta kertaa "mitäs mä sanoin"
mimmix kirjoitti:Miksi miesten on niin vaikea kuunnella naisten neuvoja?
Kaikkein yksinkertaisimmat ja tyhmimmätkin asiat pitää tehdä mahdollisimman väärin tai muille haittaa aiheuttaen, vain siksi että nainen sattui vihjaamaan että se kannattaisin tehdä toisin?
Kutistaako se niinku munien kokoa jos joskus tekee niinku nainen tahtoisi vai mikä siinä oikein on?!?!?!?!?
nimim. tänään oisin saanu sanoo aika monta kertaa "mitäs mä sanoin"
Mitä tarkoittaa telkku.comissa-merkintä? Ei se mitään ikärajaa voi tarkoittaa, sillä sellainen löytyy esim. Huvila&Huussi, Koukussa kalastukseen ym. "turvallisista" ohjelmista. -merkintä on nähtävästi K15?
Kaivakaas joku mulle jostain 265/35/18 ja 245/40/18 renkaiden ulkohalkaisijat Kun pitäis laittaa taakse kaposemmat ni onko nois paljon eroa? Kyllähän tuon 245 venyttää 10,5 vanteelle...
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
samsa87 kirjoitti:Kaivakaas joku mulle jostain 265/35/18 ja 245/40/18 renkaiden ulkohalkaisijat Kun pitäis laittaa taakse kaposemmat ni onko nois paljon eroa? Kyllähän tuon 245 venyttää 10,5 vanteelle...
Kiitos juzze linkistä!
265/35/18 642,62mm
245/40/18 653.03mm
Eihän tuo 245 oo ku sentin isompi, ja kun sen venyttää 10,5 vanteelle ni ihan sitäkään...
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d