Miten hanskalokero auki?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Janappa
'Kapitän'
'Kapitän'

Miten hanskalokero auki?

Viesti Kirjoittaja Janappa »

Mulla jämähti hanskalokero omega b:stä kiinni... saako sen jotenki ilman hajottamista auki... miten!?!? :o
mustakaapu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mustakaapu »

siitä lähtee oikeelta se muovireuna vetämällä jonka jälkeen muistaakseni piti purkaa vielä se ilmasuulake siitä edestä, muutamalla ruuvilla kii, sit näkyyki jo se lukkosysteemin toinenpää josta painamalla luukku aukee, se orkkis lukkosysteemi on luotu leviään, todella hepponen, metrolta saa uudempaa vahvistettua lukkomekanismia abaut 50 eerolla.. -(z)-
mutta vaihto edellyttää koko hanskalokeron irrotusta, muutama torksi siinä yläreunassa jonka jälkeen sekalainen määrä pikkuruuveja :roll:
ei mikään paha homma..
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

Itsellä myös mekanismi hajos, niin mulla ainakin lähtee auki, kun vasemmasta reunasta kampeaa oikealle päin.. Näin olen viimiset puol vuotta sitä availlut... :wink:
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
hege
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja hege »

Luulin että saa alkaa purkamaan omaakin lokeroa, mutta eihän siinä muuta ollut kuin se "avaimenreikä" itsekseen kääntynyt kiinni-asentoon. Sormellakin saa käänettyä sitä.
-96 MV6 STW
Vastaa Viestiin