mulla olis tollanen V6 -99 normaalialustalla (sport), ajettu 38tkm. Kiinnostais siihen laittaa tollaset Weitecit.. Kuinka paljon noi madaltaa, onks sulla kuvia ?
Toni
<font size=-1>[ This Message was edited by: Weke on 2003-04-15 12:11 ]</font>
Autot vaan vierekkäin pukeille ja ruuvaamaan Tietysti jos välimatkaa on paljon niin työläs järjestää autoja samaan paikkaan samaan aikaan...
Alustoja pääsee itsekin vaihtelemaan tässä joku kaunis kevätpäivä. Pitää siirtää mustasta autosta hopean väriseen alusta, hopean värisestä punaiseen, punaisesta beigeen ja beigestä sitten ehkä siihen mustaan mistä lähdettiin liikkeelle. Siinä taitaa olla tarpeeksi alustan ruuvaamista yhden kevään tarpeiksi.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Weke/Toni onko sulla siinä vectrassa juuri nämä -20mm madaltavat jouset jos on ja olet kiinnostunut asiasta niin laita numero voisin soitella.paljon sun vectrassa on navasta lokasuojan kehään etu/taka
Joo, mulla on just toi -20 sport -alusta.
Mitenkäs kaukana pohjoisessa sä sijaitset, kun itse sijaitsen taas ihan etelässä. Mutta muuten on kiinnostusta ellei nyt sitten käy niin että mun auto menee tällä viikolla kaupaksi. Mutta jollei mene, niin palataan heti asiaan.
Onko vielä atk-nimimerkillä vielä vectran weitecin jouset tallella ?
Multa löytyisi v6 sportin etujouset sekä farkkuvectran alkup.takajouset jos kiinnosta....