Käsittämätöntä palvelua Jyväskylässä :-(
Kyseessä lienee se että työlle ja osille ei ainakaan merkkkihuolto voi antaa takuuta:
-kun ei voi koekäyttää moottoria
-ei ole varmaa ettei uusi jakopää vaurioidu moottorin kuljetuksessa tai asennuksessa
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
+358-50-4621898
Puhelinmyynti ark 10-18
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2004-11-18 07:31 ]</font>
-ei ole varmaa ettei uusi jakopää vaurioidu moottorin kuljetuksessa tai asennuksessa
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
+358-50-4621898
Puhelinmyynti ark 10-18
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2004-11-18 07:31 ]</font>
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Mistä sitä asentaja tietää irroittaako joku moottorin takuu aikana, jos vaikka hihna on vaihdettu?On 2004-11-18 07:29, ProStreet wrote:
Kyseessä lienee se että työlle ja osille ei ainakaan merkkkihuolto voi antaa takuuta:
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
+358-50-4621898
Puhelinmyynti ark 10-18
Ja mielestäni on järjen vastaista laittaa ensin motti kiinni autoon ja viedä sitten se purettavaksi jotta saa hihnan vaihdettua. Sama jos vaikka kannet olisivat irti ja haluaisin ne porttauttaa, niin kannet pitäis ekana laittaa kiinni ja sit viedä koko auto porttaus paikalle... järkevää?
Jos työnsä tekee laadulla, niin en näe mitään estettä siihen, että vaihtais irralliseen koneeseen jakohihnan, koe käyttökin on aivan mahdollinen, koska auto kasataan jyväskylssä, jolloin sen vois vaikka hinata sinne koe käytettäväksi, jossa se siis ensi kerran käynnistetään. Käynnistettävähän se on joka tapauksessa. Ja jos kone rikottaisiin kuljetuksessa tai asennuksessa, niin kyllähän siihen helvetti jäljet jää, kun onhan siinä sentään muovia kasapäin edessä jotka hajoaa ekana.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'

Mitenkään erityisemmin Oreniusta puolustamatta voin todeta itse saaneeni ti-miehenä edullisia osia ja ystävällisiä neuvoja häneltä,toisin kuin Autobestin varaosatiskiltä,jossa asenteena on ettei muut,kuin he osaa kuin tankata itse.Monen yrittäjän kanssa olen törmännyt vastaavaan.Takavuosina,kun traktorin mosa alkoi oirehtia ja pyysin huoltomiestä apuun,niin tyyppi laukaisi puhelimeen,että "Eikös tuommoinen mies osaa tehdä remontitkin itse" Erehdyin näet sanomaan,että tarkastin jo venavälykset vikaa etsiessäni.
Niin minäkin yleensä, mutta ehkä Herra O:lla oli huono päivä. Siitä huolimatta itsekin kaupan-alalla olevana ei tulisi mieleenkään töräyttää asiakkaalle päin naamaa (tai korvaa) että EI KIINNOSTA, vaikka olisi kuinka hemmetin huono päivä itsellä, kyllä se asiakas sen vaistoaa muutenkin.On 2004-11-18 12:47, Opel 4 ever wrote:
Mitenkään erityisemmin Oreniusta puolustamatta voin todeta itse saaneeni ti-miehenä edullisia osia ja ystävällisiä neuvoja häneltä,toisin kuin Autobestin varaosatiskiltä,jossa asenteena on ettei muut,kuin he osaa kuin tankata itse.Monen yrittäjän kanssa olen törmännyt vastaavaan.Takavuosina,kun traktorin mosa alkoi oirehtia ja pyysin huoltomiestä apuun,niin tyyppi laukaisi puhelimeen,että "Eikös tuommoinen mies osaa tehdä remontitkin itse" Erehdyin näet sanomaan,että tarkastin jo venavälykset vikaa etsiessäni.
Jos ei kilpailua ole, niin kyllähän sitä voi huonoinpia asiakkaita perseelle potkia, mutta takas niitä on turha odottaa huonompina aikoina. Kait se sama on että kallis on kallista vain persaukiselle.
Nyt minä puolestani lyön pisteen tälle keskustelulle.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Orenius on kyllä aika valikoiva töiden suhteen. Tekee juuri ne mitä osaa ja on suhteellisen helppoja ja jos pitää alkaa tutkimaan asiaa tai etsimään vikaa, niin turha toivo, että alkaa tekemään...
Osat mitä se myy alkuperäisenä eivät myöskään ole aina alkuperäisiä todellakaan vaikka Saksasta se tilaa ne suoraan. Hinnat alkaa olemaan jo Autobestin luokkaa ja Autobest on sentään niin iso pulju, että se pystyy maksaamaan/korvaamaan tekemänsä virheet ym. mitä ei voi Oreniuksen pajalta aina odottaa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: wille on 2004-11-19 14:09 ]</font>
Osat mitä se myy alkuperäisenä eivät myöskään ole aina alkuperäisiä todellakaan vaikka Saksasta se tilaa ne suoraan. Hinnat alkaa olemaan jo Autobestin luokkaa ja Autobest on sentään niin iso pulju, että se pystyy maksaamaan/korvaamaan tekemänsä virheet ym. mitä ei voi Oreniuksen pajalta aina odottaa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: wille on 2004-11-19 14:09 ]</font>
Liian rikas varmaan tuo tyyppi. Siihen nyt ei tarvitse olla kauppatieteiden maisteri tietääkseen sen seikan että nykyisin on ostajan markkinat. Näitä duunareita kyllä aina löytyy, ja omalla käytöksellään onnistuvat helposti pilaamaan firmansa maineen. Ja sitten itketään kauppalehdessä kun ei ole asiakkaita. Ja seuraavaksi nimi kelpaa enää hautakiveen.
- B-conamega
- 'Admiral'

[quote]
On 2004-11-19 14:08, wille wrote:
Orenius on kyllä aika valikoiva töiden suhteen. Tekee juuri ne mitä osaa ja on suhteellisen helppoja ja jos pitää alkaa tutkimaan asiaa tai etsimään vikaa, niin turha toivo, että alkaa tekemään...
Pätee moneen viralliseen Opel-huoltoon!
Samanlaisia jakohihnan vaihtajia melkein kaikki.Sähkövika tai muuten hankalampi vika paikallistaa niin auto seisoo viikon hallissa ihmeteltävänä!
Antaa Opelin poikien tehdä bolt-on hommat ja "ammattimiehet" hoitaa viat!
Ja ei kun palkoja nenuun.

On 2004-11-19 14:08, wille wrote:
Pätee moneen viralliseen Opel-huoltoon!
Samanlaisia jakohihnan vaihtajia melkein kaikki.Sähkövika tai muuten hankalampi vika paikallistaa niin auto seisoo viikon hallissa ihmeteltävänä!
Antaa Opelin poikien tehdä bolt-on hommat ja "ammattimiehet" hoitaa viat!
Ja ei kun palkoja nenuun.
Opel on pop 
Vaatinee amattitaitoa ja sopivia jakoavaimia
että tuohon hommaan yleensä uskaltaa ryhtyä.
Linkki:
http://www.ccw-tools.co.uk/catalogue/in ... /VS130.pdf
Jep jep.
että tuohon hommaan yleensä uskaltaa ryhtyä.
Linkki:
http://www.ccw-tools.co.uk/catalogue/in ... /VS130.pdf
Jep jep.
Uskomatonta kohtelua asiakkaalle tältä herra Oreniukselta .Kävin ostamassa maanantaina häneltä kuskin puoleisen raidetangon nivelenA-mallin Vectraan .Pyysin sekaannuksen välttämiseksi KULJETTAJAN puoleisen nivelen. Kaveri mumisi hyllyn väliin mennessään ,k,u,l,j,e,t,t,a,j,a,n,puoli.Luotin kaverin toimiin enkä tullut tarkistaneeksi tavaraa koska olen asionut liikkeessä monen vuoden ajan. Rupesin sitten tiistaina nivelen vaihtoon .Jouduin katkaisemaan vanhan nivelen rälläkällä ruostuneen mutterin takia.Uutta paikalle laittaessani huomasin osan olevan OIKEALLE puolelle.No soitto Oreniukselle että olet antanut väärän osan,että mitäs nyt tehdään, kun auto on pukilla ja huomenna pitäs aamulla olla jo tien päällä.Niin kaveri vastasi että V***u Älä luule että mä lähden sulle taksilla tuomaan uutta osaa ,mä olen sulle antanut oikean puoleisen osan. Minä siihen vastasin että niin olet, kun minä pyysin kuljettajan puolen,hän siihen että oiken puolen.Minä siihen sanoin korostetusti että ,Kuljettajan puoli on edelleen Suomessa vasemmalla,niin silloin puhelu katkesi.Soitin uudelleen ja kysyin että katkaisitko puhelun, niin hän vastasi että,V***u mä en kuuntele huutoa yhtään.Tule tänne vaihtamaan osaa.Uskomatonta toimintaa yrittäjältä,jättää asiakas oman virheen takia pulaan ja vielä v****illa päälle Iselleni tämä oli viimeinen kerta kun asioin tässä puljussa,onhan hän aijemminkin ollut mustalla listalla(kuluttajavalitus lautakunnan)
JoJio kirjoitti:
Oletkohan sinä JoJio itse herra O. No niin, olen minäkin ollut tyytyväinen asiakas tässä puljussa mutta nyt se loppui kyllä kerta rysäyksellä.En mene vaikka ilmaiseksi työntäis tavaraa luukusta.Keskustelu sujui puhelimessa suht asiallisessa hengessä siihen asti kun hän löi luurin korvaan.Silloin paloi hihat minultakin ja sanoin hänelle että annan sinusta negatiivista palautetta.Niin hän sanoi että.Anna palaa vaan.Ei minulla ole hänen kanssaan ollut mitään negatiivistä sanailua ennen. Ilmeisesti hän pitää bisnestään "Kuolemattomana"
Kuulostaa kummalliselta touhulta, varsinkin kun itse olen saanut jokakerta ihan hyvää palvelua. Ja niinkun joku tossa aiemminkin mainitsi, Orenius on antanut hyvin neuvoja kun on kysynyt. Autobestlilläkin toiset varaosamyyjät osaa olla asiallisia ja avuliaita..toiset taas todellakaan ei.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Tämän herra Oreniuksen käytös jaksaa edelleen ÄIMISTYTTÄÄ.Silloin kolmisen viikkoa sitten kun kävin hänen kanssaan puhelin keskustelua väärän osan antamisesta ,niin hälytin vaimoni jyskästä kesken työpäivän hakemaan kyseisen osan oreniukselta ,että saan taas auton liikenteeseen.Niin lupasin tälle kuumana käyvälle herra oreniukselle palauttavani tämän väärän osan.No en ole pitänyt asialla kiirettä kun ei ole ollut asia sinne päin.(asun Muuramessa). Niin tänään on Orenius soittanut vaimolleni että jollet palauta sitä osaa niin hän laittaa poliisit perään
(osan arvo 22 € ) On uskomatonta yritys toimintaa?