J.Toivanen kirjoitti:Themazgu; Soitiko?? paha paikka, yritän soitella töistä illemmalla...
en kyllä tietääkseni ole soitellut...
Huomasin vähän myöhässä... Oot tainnu tulla useampana aamuna vastaan? Olen morjenstanu ainakin pari kertaa punaiselle civicille aikasemmin.Riisikippo kirjoitti:sportive tuli vastaan aamulla ylämyllyn kohilla kaupunkiin päin.. ajelin tolla siwalla vastaa ja moikkasin, en tiiä huomasitko?

J.Toivanen kirjoitti:Ari, eli vectracdx varmaankin.Riisikippo kirjoitti:kukas clubilainen oli Noljakan Ostarin (valintatalon) pihassa tänään harmaalla A2 vectralla lipputarra takalasissa? kello oli jotain 17.30...??
ok, joo miel yleensä tulen ti-to samoja aikoja vastaan.. joskus en keskiviikkosin.. mut täl viikolla huomenna ja torstaina tuun kyll... voishan tuota vaikka joskus kaffeellakin kävästä...Sportive kirjoitti:Huomasin vähän myöhässä... Oot tainnu tulla useampana aamuna vastaan? Olen morjenstanu ainakin pari kertaa punaiselle civicille aikasemmin.Riisikippo kirjoitti:sportive tuli vastaan aamulla ylämyllyn kohilla kaupunkiin päin.. ajelin tolla siwalla vastaa ja moikkasin, en tiiä huomasitko?
Vauhista sammuJJunior kirjoitti:Noo, mikä se astmassa nyt on?V-V kirjoitti:Oiskó jollain kiinnostusta ostaa toi mun Opeli?Alkaa pikksen ottaa pattiin! Pientä laittoo
Saahan sen opuksen kirjastosta? Ite joskus dc++:lla otin haynesin opuksen juurikin vectraan. Pitää kaivella jos olis vielä tallessa.Themazgu kirjoitti:oisko kellään nerokasta vinkkiä mistä sais (INTTERNETISTÄ) c20ne koneellisen a vectran sähkökaavion?sellasen josta tajuais jotain... vai pittääkö se perskele käyä tokmannilta se alfamerin korjausopas...