Rekka tuuninkia

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja XciD »

Niki kirjoitti:
XciD kirjoitti:Ja toi on kinkeistä sit hienoo?
Killroy kirjoitti:No olipa kinukit tosiaan tuunannu...
Kuvan autot oli kyllä japanilaisia, joten tuskin omistajatkaan on "kinukkeja". Älkää te svedut huudelko ilman parempaa tietoa.
No etkö perkele löytänyt muuta valitettavaa? Vedä nyt se karvahattu jo päästäs, siellä on melkein kesä.

Jos joku nyt luulee että vedin herneet, niin ei pidä kutiaan.. Lähinnä huvittaa ja puolihuumorilla viskon herjaa päin peltisepänviiksistä amista, joka tietää jo ettei saa papereita koska on tullut tintattua liikaa kiljua.. Ja nyt hän purkaa tuskaista oloaan täällä ystävällisesti huomautellen pikku kielioppirikkeistä, tai yksityiskohdista.

Kyllä mä tiedän että tuossa iässä vielä pitää etsiä rajoja, ja ärsyttää ihmisiä (jos ei puolilaholla resenoivalla toijjootalla josta tippuu kourallinen ruostetta joka subbarin yskäisyllä, tahi mukanokkelilla murjaisuilla) niin paljon kuin terveys antaa myöten.

Kaikkea hyvää sulle jatkossa. P.S. Olit muuten väärässä mun kansallisuuden suhteen.
Myllyracing
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Myllyracing »

timok kirjoitti:yleensä nämä kaikki rakennetut autot on tuolla tienpäällä ja kilometrejä tulee vuodessa noin 200tkm
myös valitettavia tapaturmia sattuu....
http://www.kuljetusauvinen.fi/Galleria/ ... MG0002.JPG

tämä tapahtui muistaakseni kouvolassa kun venäläinen rekka kääntyi eteen......
Tämä Auvisen Gladiaattori on nykyään kunnostettuna Libanonissa,oli juttua Ajolinjassa
teewee
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja teewee »

Myllyracing kirjoitti:
timok kirjoitti:yleensä nämä kaikki rakennetut autot on tuolla tienpäällä ja kilometrejä tulee vuodessa noin 200tkm

Tämä Auvisen Gladiaattori on nykyään kunnostettuna Libanonissa,oli juttua Ajolinjassa

Tossa http://www.kuljetusauvinen.fi/Galleria/ ... anon3.html foto nykylookista
Nissan Primera P11 German style...
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

teewee kirjoitti:
Myllyracing kirjoitti:

Tossa http://www.kuljetusauvinen.fi/Galleria/ ... anon3.html foto nykylookista
Missähän toi on kunnostettu? Ovat näköjään samalla laittaneet läpivetävän telin siihen.
*RWD + 6 ZYL*
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niki »

XciD kirjoitti:P.S. Olit muuten väärässä mun kansallisuuden suhteen.
Siinä missä japanilaiset on mielestäsi "kinukkeja", voin kutsua sinua sveduksi. Kummatkaan tuskin ovat mielissään loukkaavasta nimittelystä toisen maan kansalaiseksi.

Sarkastinen viisastelu on useimmiten hauskaa, mutta jos se tehdään keksimällä perättömiä henkilökohtaisuuksiin meneviä asioita, kertoo se kirjoittajasta aika paljon.
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

Niki kirjoitti:
Siinä missä japanilaiset on mielestäsi "kinukkeja", voin kutsua sinua sveduksi. Kummatkaan tuskin ovat mielissään loukkaavasta nimittelystä toisen maan kansalaiseksi.

Sarkastinen viisastelu on useimmiten hauskaa, mutta jos se tehdään keksimällä perättömiä henkilökohtaisuuksiin meneviä asioita, kertoo se kirjoittajasta aika paljon.
Niki kirjoitti:Älkää te svedut huudelko ilman parempaa tietoa.
No kerro meille lisää henkilökohtaisuuksista?

Eihän susta ole edes sarkasmiin..

Mulle nyt kinkit ja japsit on lähes yksi ja sama, ja saatoinpa vaikka vahingossa luulla niitä kinkeiksi. Sanotaan nyt vaikka aasialaiset, sun mieliksi..

Olikos vielä jotain?
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Hyvin sä xcidi vedät :yawn:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

unique kirjoitti:Hyvin sä xcidi vedät :yawn:
Täh? Mitä väliä miten vedän, vastailen vaan yhtä tympeesti kun tää itQvinQ. :lol: Kunhan jauhan paskaa hymy huulessa. Lähinnä mua naurattaa koko 'kinkki' juttu. Vai oliko sulla jotain lisättävää? :wink:
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

:lollis: Tivolirekat näyttää tolta!
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Niki kirjoitti:

Se vissiin on ihan oikeesti se Karjala lippis liian tiukalla.... Mut mukavan kiihkeästi joku tarttu tollaseen leikillään heitettyihin asiohin. Taitaa kiihtyä nopeammin ku Veikka. Ja minä oon aina luullu et Kinukit on sopuisaa väkeä....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Vastaa Viestiin