Mulla ei oo hajuakaan ja pitäisi kohta viedä...
Tarkoitus huoltaa Turun seudulla.
Säästöhuolto kattaa vain 4-sylinteriset ahtamattomat.Riisikippo kirjoitti:mitäs toi 200tkm huolto käsittää.. esim opelilla on nyt isosäästöhuolto 170eur, siinä oli öljyn vaihto, tulpat ja kaikki suodattimet.. mitä sitä muuta pitäs?, nesteet osaa jokainen varmasti kattoo ja tarvittaessa lisätä..
Vaihdetaan toki, ellei 4v aikarja tule vastaan ennenkuin kilometrit täyttyy.Enochian kirjoitti:Eikös jakohina vaihdeta 60tkm välein, eli 180tkm->240tkm. Miksi se pitäisi 200tkm kohdallakin vaihtaa?
koukkula kirjoitti:luuri käteen ja soittamaan kyseiseen liikkeeseen mihin meinasit viiä tai käyt paikanpäällä kysymässä hinta arvion. ainaki ite oon huomannu delta auton hinnoissa paikkakuntakohtasia eroja joten jostaki saattaa saaha aika halvallaki. paras oli mulle jakopään, tulppien ja termostaatin vaihto yli 700 E
Ei tainnu olla Koukkulanakan pojalla V6:nen kyseessä...h04x_w1z4rd kirjoitti:koukkula kirjoitti:luuri käteen ja soittamaan kyseiseen liikkeeseen mihin meinasit viiä tai käyt paikanpäällä kysymässä hinta arvion. ainaki ite oon huomannu delta auton hinnoissa paikkakuntakohtasia eroja joten jostaki saattaa saaha aika halvallaki. paras oli mulle jakopään, tulppien ja termostaatin vaihto yli 700 E
Halvalla olet saanut...