Asennuksista kuvia
Asennuksista kuvia
Heip.
Itse tässä juuri kuumeisesti odotan oman auton hifiasennuksien valmistumista joten tuli mieleen, että millaisia asennuksia täältä löytyy?
Kuvia?
Itse tässä juuri kuumeisesti odotan oman auton hifiasennuksien valmistumista joten tuli mieleen, että millaisia asennuksia täältä löytyy?
Kuvia?
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
-
AsconaExclusive88
- 'Kapitän'

Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
Mulla on valoille menevien johtojen välissä "musta laatikko", jossa sisällä mikki ja sit siinä on kytkin josta voi valita OFF, jatkuva virta tai mikin kautta ja pyöritettävä rulla jossa herkkyyden säätö. Kyseinen kapistus maksoi robinhoodissa 10€...outo kirjoitti:Doddi.
General, miten ne on ohjattu? siis ne valot? Joku mikki jossain?

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tämä selvä.samsa87 kirjoitti:Mulla on valoille menevien johtojen välissä "musta laatikko", jossa sisällä mikki ja sit siinä on kytkin josta voi valita OFF, jatkuva virta tai mikin kautta ja pyöritettävä rulla jossa herkkyyden säätö. Kyseinen kapistus maksoi robinhoodissa 10€...outo kirjoitti:Doddi.
Tosin täällä päin ei robinhoodia ole. Voisi käydä paikallisessa pienelektroniikka liikkeessä.
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
entisen vekkulin kontti vähän kesken. tällä hetkellä astraan tulollaan asennusta kunhan kerkiää
http://s246.photobucket.com/albums/gg10 ... ure001.jpg
Vauhti korjaa virheet..
Juurikin näin tehty. Tuon mustan lootan tilasin joskus Jimm's PC:stä. Tosin vähän liian herkkä tuo mikki, tahtoo palaa kovempaa popitellessa valot ilman välkkymisiä. Ihan jännä systeemi muutensamsa87 kirjoitti:Mulla on valoille menevien johtojen välissä "musta laatikko", jossa sisällä mikki ja sit siinä on kytkin josta voi valita OFF, jatkuva virta tai mikin kautta ja pyöritettävä rulla jossa herkkyyden säätö. Kyseinen kapistus maksoi robinhoodissa 10€...outo kirjoitti:Doddi.
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69