mimmix kirjoitti:Mulle tuli vaan vähän niinku OT:na mieleen et laittokos DjFaSt oman kuvansa sinne threadiin minne pistettiin hyvännäkösten miesten kuvia? Ensin tuli viesti et missäs mun kuva viipyy ja lopulta laitto sen ite sinne...
Joku samannäkönen ku tuo avatar?
Hah.. Missäs tällänen threadi on ollut ? En kyllä koe olevani erityisen komea ...
Jos olis sellanen, missä on hassunnäkösten miesten kuvia, niin sinne voin laittaa
"Voisin heittää tähän jotain vitun analyyseja, mutta ette te puusilmät oo niistä ennenkään tajunnu hevonvittua, joten ihan sama."
mimmix kirjoitti:Mulle tuli vaan vähän niinku OT:na mieleen et laittokos DjFaSt oman kuvansa sinne threadiin minne pistettiin hyvännäkösten miesten kuvia? Ensin tuli viesti et missäs mun kuva viipyy ja lopulta laitto sen ite sinne...
Hah.. Missäs tällänen threadi on ollut ? En kyllä koe olevani erityisen komea ...
Jos olis sellanen, missä on hassunnäkösten miesten kuvia, niin sinne voin laittaa
Älä yritä!
Kyllä mä muistan!
Ensin kysyit missä sun kuva viipyy ja laitoit sen sit ite... niin ja mainostit että oot ollu hiusmallina
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Älä yritä!
Kyllä mä muistan!
Ensin kysyit missä sun kuva viipyy ja laitoit sen sit ite... niin ja mainostit että oot ollu hiusmallina
Heh. No se oli vaan laitettu vitsinä ... Kuvaa en kyllä ole laittanut muuta kuin avatariin puolikkaan pärstän
OT: Miks mimmixilllä näkyy noin vähän viestejä? Kaikki turhat viestit poistettu tietokannasta
Mikä se osote oli muuten, mis sai kuvia avatar kokoon?
"Voisin heittää tähän jotain vitun analyyseja, mutta ette te puusilmät oo niistä ennenkään tajunnu hevonvittua, joten ihan sama."
[edit] ..
Mutta joo, ettei menis ihan ohi topikin ja kaikkia bananoida, niin joku äijähän tuossa kuvassa näkyis olevan.
Tarttis itekin keksiä joku kuvatus taas tuohon.
temevee kirjoitti:[edit] ..
Mutta joo, ettei menis ihan ohi topikin ja kaikkia bananoida, niin joku äijähän tuossa kuvassa näkyis olevan.
Eipä tässä meitä varmaan bananoida, kun modet keskittyy onanointiin
Niin ja jottei mene ihan OT, niin näyttäisi olevan että turku on "väärä" vrt. vasen..ite kääntyisin oikealle. Tästä alkaa varmaan turku vs. tampere fightingit...
temevee kirjoitti:[edit] ..
Eipä tässä meitä varmaan bananoida, kun modet keskittyy onanointiin
Niin ja jottei mene ihan OT, niin näyttäisi olevan että turku on "väärä" vrt. vasen..ite kääntyisin oikealle. Tästä alkaa varmaan turku vs. tampere fightingit...
Kiertotien merkintä.. Mutta kumpaankaan ei haluais mennä.
..Nyt tulee varmaan mutta eipä siinä mitään.. Turkulaiset ei tajua että niitä pilkataan, ja hämäläiset kerkee unohtaa mitä niitten piti sanoa ennen kuin ne saa mitään aikasiks.