eli mielipiteitä sopiiko vanteet ja onko liian matala?? tarkoitus olisi saada mielipiteitä koska tollaset vanteet sais nyt edullisesti ja -60mm madallussarja on tilattu... ps. en omista photoshop ohjelmaa joten tein tuon kuvan ihan paintillä...
On 2003-06-09 16:37, juhis85 wrote:
kerros minkä merkkiset noi vanteet on tos kuvas?!?!? ylemmässä?! mihin hukkasit ne sun vanteet mikkä oli sulla kun laitoit noi jagermaister tarrat?!?
noi vanteet on tsw edge merkkiset ja ne toiset vanteet on tuossa pihalla odottamassa sopivaa projektia tai sitten ne menee myyntiin!!
...tosin tuolla madalluksella ja kumin profiililla voi sanoo näkemiin ajomukavuudella, mutta eihän se tuning oo ennenkään siihen liittynyt.
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Mielestäni madallus on ok..samoin vanteet on ok..mutta nuo renkaat..MUN mielestä kokonaisuus on melkoisen huvittavan näköinen noin matalaprofiilisilla renkailla..voihan tietysti olla että olet halunnut irroitella hymyjä kanssaihmisten kasvoille.. 40 tai jopa 50-profiililla ois aivan takuulla huimasti paremman näköinen!!
siis tossa kuvassa mä ole vaan laitanu 205/45/16 kumien päälle 18" vanteet sen takia toi on niin koomisen näköinen toi "profiili"!! paintillä kun ei ihmeitä tee!!
On 2003-06-09 19:59, rasmus wrote:
siis tossa kuvassa mä ole vaan laitanu 205/45/16 kumien päälle 18" vanteet sen takia toi on niin koomisen näköinen toi "profiili"!! paintillä kun ei ihmeitä tee!!
No nii..mä jo ajattelinkin että mistä kummasta tuollaisia 10- profiilin renkaita edes saa..