Mikässiinä on istuessa pienessä jurrissa tumman ja kauniin astran kyydissäJari79 kirjoitti:minäkin hukkasin yhden naisen joka oli äetsästä... heitti mut baarista himaan ja sillä oli ooppeli astra... olin niin humalassa et en muistanut maksaa kyydistä... tumma ja tietysti kaunis oli...
ja tästä on n. 2-3viikkoa aikaa..
Nainen hukassa
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Voin antaa anteeksi josmimmix kirjoitti:Joo... voitko ikinä antaa anteeks?Opeca kirjoitti:Voi mimmix ootsä menny virtuaalipettämään mua lurttisen kanssamimmix kirjoitti:Höh en mä mihkää hävinny ku tässä oon.![]()
Pitäs. Inhoon tennissukkia.Nipe kirjoitti:Pitäskö olla mustasukkanen![]()
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
siis ihme että edes lähti heittämään mua kaverin kämpille... ???Ooppelijanne kirjoitti:Mikässiinä on istuessa pienessä jurrissa tumman ja kauniin astran kyydissäJari79 kirjoitti:minäkin hukkasin yhden naisen joka oli äetsästä... heitti mut baarista himaan ja sillä oli ooppeli astra... olin niin humalassa et en muistanut maksaa kyydistä... tumma ja tietysti kaunis oli...
naiset on aina niin ihmeellisiä...
niin se nainen oli tumma ja kaunis... astra oli valkoinen
jumalauta...mitäs mun muijani sua himaan on heitellyt....Jari79 kirjoitti:minäkin hukkasin yhden naisen joka oli äetsästä... heitti mut baarista himaan ja sillä oli ooppeli astra... olin niin humalassa et en muistanut maksaa kyydistä... tumma ja tietysti kaunis oli...
jaa valkoinen väärä hälytys
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Niinpä, baari-illan jälkeen naiset näyttää kauniilta ja opelit ruosteettomiltaJari79 kirjoitti:siis ihme että edes lähti heittämään mua kaverin kämpille... ???Ooppelijanne kirjoitti:Mikässiinä on istuessa pienessä jurrissa tumman ja kauniin astran kyydissäJari79 kirjoitti:minäkin hukkasin yhden naisen joka oli äetsästä... heitti mut baarista himaan ja sillä oli ooppeli astra... olin niin humalassa et en muistanut maksaa kyydistä... tumma ja tietysti kaunis oli...
niin se nainen oli tumma ja kaunis... astra oli valkoinen
Olikohan se nyt ihan niin? Mikä on todennäköisyys sille, että kaunis nainen: ajaa opelilla, majailee äetsässä, kuskailee baari-illan jälkeen humalaista porukkaa huvikseen. 1/50 * 1/50 * 1/50 =?
Voithan tietty muistaa oikeinkin - siinä tapauksessa lotto vetämään
Se on turhaa enää tuossa vaiheessa lotota, tuuri oli ja meniRacoon kirjoitti:Niinpä, baari-illan jälkeen naiset näyttää kauniilta ja opelit ruosteettomiltaJari79 kirjoitti:siis ihme että edes lähti heittämään mua kaverin kämpille... ???Ooppelijanne kirjoitti:Mikässiinä on istuessa pienessä jurrissa tumman ja kauniin astran kyydissäJari79 kirjoitti:minäkin hukkasin yhden naisen joka oli äetsästä... heitti mut baarista himaan ja sillä oli ooppeli astra... olin niin humalassa et en muistanut maksaa kyydistä... tumma ja tietysti kaunis oli...
niin se nainen oli tumma ja kaunis... astra oli valkoinen![]()
Olikohan se nyt ihan niin? Mikä on todennäköisyys sille, että kaunis nainen: ajaa opelilla, majailee äetsässä, kuskailee baari-illan jälkeen humalaista porukkaa huvikseen. 1/50 * 1/50 * 1/50 =?
Voithan tietty muistaa oikeinkin - siinä tapauksessa lotto vetämään
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
Jari79 kirjoitti:löyty...
Ja sit seuraamaan rakkaustarinan edistymistä. sulla pitää tänne sellanen päiväkirja perustaa.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)