Pahahan tuossa on just se, että on vielä B-malli. Ite törmäsin vm. 1995 A-Vectraa myydessä siihen että porukka vertasi mihin hintaan saa halvimman B-mallisen, välittämättä koneesta tai varusteista.
Toinen juttu mikä sulla voi tulla vastaan, on että ostaja toteaa "kun en minä noista varusteista niin.." ja tarjoaa karvalakin hintaa. Varusteet mun kokemuksen mukaan ei nosta hintaa, paitsi jos ostaja nimenomaan vaatii ne tulevalta autoltaan. Pikemmin varustelu vaikuttaa siinä kohtaa kun kaks muuten samanlaista ja -hintaista on vierekkäin, silloin helpommin valitaan se varustellumpi.
Vectra Sport DTI hinta arvio. auttakaas :)
Mä taas ostaisin ennemmin vaikka 270t ajetun tuontiauton kuin 150t ajetun suomiauton. Tuontiautossa kun alkaa se korin ja alustan kiusaus käytännössä vasta suomeen tuotaessa kamalien sääolosuhteiden ja länsieuroopan huonoimpien teiden vuoksi.JoJio kirjoitti:pitääkö saksan tuonnin kilsat paikkasaan? ennemmin voisin ostaa 270 ajetun suomi auton, kun vaan 150tkm ajetun tuonti diiselin![]()
Vaikka hintaeroa maiden välillä ei olisi niin yksikään saksalainen ei varmasti huolisi minkään ikäistä suomiautoa, ainakaan jos olisi kerrankin käynyt paikanpäällä toteamassa millaisilla teillä ja missä kelissä täällä ajellaan.
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
Joo.. näinhän se on että maailmassa on kaksi asiaa jotka vie rahaa ja aikaa eikä niistä ikään omiaan saa takaisin.... autot ja naiset 
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)