Astra g avaimen uudelleen koodaus!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Ville Santala
'Kadett'
'Kadett'

Astra g avaimen uudelleen koodaus!

Viesti Kirjoittaja Ville Santala »

Eli sen koodauksen pitäis mennä ihan et avaimet virtalukkoon virrat päälle ja sit painaa avaimesta ovet lukkoon...
Ennen on toiminut mut nyt ei kirveelläkää ja avain tarvis ny sitä ku ei oikee meinaa toimia..
Eli olisko jollai jotai tietoo et mitä tehdä? Onko ainoo vaihtoehto lähin opel liike ja maksaa siitä mansikoita? :lollis:
röpönikkari
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja röpönikkari »

Siis ootko vaihtanu pariston siihe avaimeen?
Ville Santala
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ville Santala »

Jep, olen vaihtanut hetki sitten sen pariston, jonka jälkeen sain koodattua avaimen uudelleen, siten kuten ylhäällä olen kirjoittanut, mutta nyt ei se "koodaus" enää toimi.. ja avaimen kauko-ohjaus ei oikeen pelaa
Paakki
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Paakki »

Ville Santala kirjoitti:Jep, olen vaihtanut hetki sitten sen pariston, jonka jälkeen sain koodattua avaimen uudelleen, siten kuten ylhäällä olen kirjoittanut, mutta nyt ei se "koodaus" enää toimi.. ja avaimen kauko-ohjaus ei oikeen pelaa
Sama täällä, just vaihdoin, avain toimi hetken kodauksen jälkeen, mutta nyt taitaa olla vika siinä, että patteripitimen kosketus ohjainyksikköön katkeaa, kun ei se valo vilku nappia painettaessa. Tuliko tässä kolvaushomma, pitää katsella kun jaksaa.
Matzi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Matzi »

Sen paristojalan johdinjalat tahtovat noissa ajalle murtua ja siitä seuraa hieman tuollaisia oireita. Tuon ongelman saa korjattua ihan kolvaamalla. Itselläni ei ollut vikaa niissä mutta ilmeisesti avaimen toinen mikrokytkin tahtoi yhdistää vähän huonosti ja välillä nappia sai painaa monta kertaa ennen kuin avaimen valo syttyi ja välillä valo jäi palamaan kun mikrokytkin ilmeisesti liimaantui pohjaan. Ongelma poistui kun otin ne pienet mikrokytkimet auki ja pyyhin kaikki kytkimen osat etanolilla, jolloin kaikki ylimääräinen tahma irtosi sieltä välistä. Sitten vain kasasi taas sen mikrokytkimen ja ohjelmoi avaimen eikä ole sen jälkeen nikotellut. Ne mikrokytkimetkin on helppo purkaa jos omaa näppärät sormet.
Vastaa Viestiin