Mutta itse asiaan. Tänään tosiaan sain vahvistuksen niistä tarroista, eikä niitä valitettavasti saa enää. Kai sitten oikein mistään? Teettää täytynee... Noh, sitä vähän pelkäsinkin. Eipä tuo teettäminen nyt niin kamalasti maksa onneksi. Mutta jos niitä olisi ollut vielä merkkiliikkeessä niin sen olisi saanut ilmaiseksi
Mistä Opel -tarroja?
En ole hirveämmin päässyt uusia Opeleita testaamaan, joten en tiedä ovatko hyviä. Mutta kyseessä oli autojen häpeily toistensa rinnalla, niin itse yhdistin sen ulkonäköön. Ja kyllä olen sitä mieltä Opel on hyvin ajantasalla auton ulkonäön suhteen.
Mutta itse asiaan. Tänään tosiaan sain vahvistuksen niistä tarroista, eikä niitä valitettavasti saa enää. Kai sitten oikein mistään? Teettää täytynee... Noh, sitä vähän pelkäsinkin. Eipä tuo teettäminen nyt niin kamalasti maksa onneksi. Mutta jos niitä olisi ollut vielä merkkiliikkeessä niin sen olisi saanut ilmaiseksi
Opelin ilmaista mainostusta... Osaako kukaan sanoa mitään hyvää tarratehdasta? Itsellä ei ole kokemusta.