Itse olen Ferrari
Millainen autoilija olet -mobiilipeli
Porttien edustat ja muut kulkuväylät ovat varattu juuri Sinun pysäköimistarpeitasi varten. Olethan kiireinen ja tärkeä, kuten jo personoidusta rekisterilaatastasi voi tavallinen kaduntallaaja päätellä.
Jos johtotähti sammahtaa, tulee helikopteri kyllä hakemaan. Autosi tukeva runko kestää myös seurueesi merkittävän ylipainon. Ikävin mahdollinen onnettomuus matkallasi on nahkasisutuksen tahraantuminen.
Tankki täyteen, poika!
Olet : Mersu
(ohan tuos mesessä kampiakseli ja jakopäässä ketju eli se on auto)
Jos johtotähti sammahtaa, tulee helikopteri kyllä hakemaan. Autosi tukeva runko kestää myös seurueesi merkittävän ylipainon. Ikävin mahdollinen onnettomuus matkallasi on nahkasisutuksen tahraantuminen.
Tankki täyteen, poika!
Olet : Mersu
(ohan tuos mesessä kampiakseli ja jakopäässä ketju eli se on auto)
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Olen siis FerrariRenkaiden vaihto tai muu auton alla puuhastelu ei kuulu toimenkuvaasi.
Turvaväli on mielestäsi huonoja autoilijoita varten - perässä ei silti roikuta. Ihailevan kateellinen äänimerkkien sinfonia saattaa sukkelaa menoasi kaistaslalomia harrastaessasi.
Olet allerginen dieselinkärylle. Hanskalokerossa on luottokortti. Esiinnyt usein vierailevana tähtenä ylinopeuskameroiden otoksissa.
Olisihan mummon perinnöllä muutakin saanut - et vain keksi, mitä tai miksi.
Näytänkö mää joltain spagetilta joka voisi olla ferrari
- Tero Äijälä
- 'Senator'

- StarBreakeR
- 'Diplomat'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Re: Millainen autoilija olet -mobiilipeli
Pistin ihan 1 X 2 meiningillä sieltä täältä vastauksia ilman tolkkua, ja sain tismalleen saman vastauksen. Muutenhan tässä nyt mitään kommentoitavaa mulla olis, mutta rupesin muistelemaan että tais olla aikalailla samantyylinen vastaus sullakin.Kasa kirjoitti:En tiedä, että onko tää http://www2.hs.fi/extrat/mobiilipeli/mobiilipeli.html jo jossain täällä. Jos on, niin modet poistakoon.
Analyysin tulos eli tarkempi luonnekuvaukseni:
Renkaiden vaihto tai muu auton alla puuhastelu ei kuulu toimenkuvaasi.
Turvaväli on mielestäsi huonoja autoilijoita varten - perässä ei silti roikuta. Ihailevan kateellinen äänimerkkien sinfonia saattaa sukkelaa menoasi kaistaslalomia harrastaessasi.
Olet allerginen dieselinkärylle. Hanskalokerossa on luottokortti. Esiinnyt usein vierailevana tähtenä ylinopeuskameroiden otoksissa.
Olisihan mummon perinnöllä muutakin saanut - et vain keksi, mitä tai miksi.
Olet: Ferrari
![]()