Mistä Opel -tarroja?
Mistä Opel -tarroja?
Terve!
Tahtoisin saada autoni takalasiin sellaisen "Look at Opel now" -tarran.
Osaako kukaan sanoa mistä sellaisen saisi?
Sattuisiko kenelläkään olemaan kuvaa tarrasta? Kiitos!
Tahtoisin saada autoni takalasiin sellaisen "Look at Opel now" -tarran.
Osaako kukaan sanoa mistä sellaisen saisi?
Sattuisiko kenelläkään olemaan kuvaa tarrasta? Kiitos!
Nykyisiin malleihin vois tuon jo pistääkkin. Ei Ooppelit muiden edessä häpeile enää nykyisin vaikka itse merkistä piruilua kuuleekin.
Kaikkiin OPC-malleihin tuon tarran voisi laittaa pakolliseksi vakiovarusteeksi.
Mutta jos joku jostain merkkiliikkeestä löytää kyseisiä tarroja niin vinkatkaa tänne foorumille lisää tietoa löydöksestä.
Kai sen GTS:ään kehtais kans pistää.
Kaikkiin OPC-malleihin tuon tarran voisi laittaa pakolliseksi vakiovarusteeksi.
Mutta jos joku jostain merkkiliikkeestä löytää kyseisiä tarroja niin vinkatkaa tänne foorumille lisää tietoa löydöksestä.
Kai sen GTS:ään kehtais kans pistää.
varmaan joitain euroja maksaa teettäminen jossain tarratehtaalla tms.
tuossa aluksi jonkin moinen malli
http://i3.photobucket.com/albums/y91/ip ... 007008.jpg
tuossa aluksi jonkin moinen malli
http://i3.photobucket.com/albums/y91/ip ... 007008.jpg
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Tänään kävin tosiaan Espoon Länsiautossa tarraa kyselemässä. Eipä ainakaan heti hyllystä löytynyt. Pisti asian eteenpäin ja soittelee myöhemmin...
Kiitos paljon kuvasta! Halusin nähdä sen fontin vielä uusiksi ja tarkan kirjoitusasun, siltä varalta että joutuisi sen itse teettämään. Mutta ensisijaisesti haluan sen "aidon" version siitä
Uudet Opelit ei kyllä häpeä muiden autojen rinnalla! Esim uusi sedan Vectra mustana kromivanteilla ja muilla kromiosilla ja sportti alustalla on aivan upea! Tyylikäs! Taitaa olla ihan vielä tehtaalta tulevaa sporttimallia, sen verran niitä olen samanlaisina jo nähnyt. Kieltämättä kyllä ihan namu!
Kiitos paljon kuvasta! Halusin nähdä sen fontin vielä uusiksi ja tarkan kirjoitusasun, siltä varalta että joutuisi sen itse teettämään. Mutta ensisijaisesti haluan sen "aidon" version siitä
Uudet Opelit ei kyllä häpeä muiden autojen rinnalla! Esim uusi sedan Vectra mustana kromivanteilla ja muilla kromiosilla ja sportti alustalla on aivan upea! Tyylikäs! Taitaa olla ihan vielä tehtaalta tulevaa sporttimallia, sen verran niitä olen samanlaisina jo nähnyt. Kieltämättä kyllä ihan namu!
Jos en ihan pieleen muista niin oliskohan tullut aikalailla silloin kun kaikista Opelin malleista oli saatavilla katalysaattorilla varustettu malli, eli oliskohan 1989 loppupuolella? Melkein kaikissa facelift E-Kadetteissa tuota tarraa näkyy, samoin A1-Vectrat ja ensimmäiset F-Astrat aikalailla varmoja kohteita tuon tarran alustaksi, Omegoissa ei niin paljoa näy ja Senatoreihin ei taidettu edes laittaa.Jukka T kirjoitti:"Look at Opel Now" oli jonkun 1990-luvn alkuvuoden markkinointikampanja, jonka tarroja sitten löytyy huumorimielellä liimailtuna ties mistä. Uudet joutuu tekemään itse.
OT: Hyvä nickki tuo Kolava
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Jaa miten niin nykyisin? Kyllä Opelit on 60 ja 70 luvuillakin ollut ihan vertailun kestäviä muihin merkkeihin.. -80 luvun etuveto Kadetteja ja asconoita nyt ei voi edes merkkifanaatikko järin kauniiksi kehua,mutta ei ne kilpailijatkaan -80 luvulla niin kauhean kauniita ollut.JuhaKHJ kirjoitti:Nykyisiin malleihin vois tuon jo pistääkkin. Ei Ooppelit muiden edessä häpeile enää nykyisin vaikka itse merkistä piruilua kuuleekin.
*RWD + 6 ZYL*
Jaa miten niin nykyisin? Kyllä Opelit on 60 ja 70 luvuillakin ollut ihan vertailun kestäviä muihin merkkeihin.. -80 luvun etuveto Kadetteja ja asconoita nyt ei voi edes merkkifanaatikko järin kauniiksi kehua,mutta ei ne kilpailijatkaan -80 luvulla niin kauhean kauniita ollut.JuhaKHJ kirjoitti:Nykyisiin malleihin vois tuon jo pistääkkin. Ei Ooppelit muiden edessä häpeile enää nykyisin vaikka itse merkistä piruilua kuuleekin.
*RWD + 6 ZYL*
MME kirjoitti:Jaa miten niin nykyisin? Kyllä Opelit on 60 ja 70 luvuillakin ollut ihan vertailun kestäviä muihin merkkeihin.. -80 luvun etuveto Kadetteja ja asconoita nyt ei voi edes merkkifanaatikko järin kauniiksi kehua,mutta ei ne kilpailijatkaan -80 luvulla niin kauhean kauniita ollut.JuhaKHJ kirjoitti:Nykyisiin malleihin vois tuon jo pistääkkin. Ei Ooppelit muiden edessä häpeile enää nykyisin vaikka itse merkistä piruilua kuuleekin.
Omassa tuttavapiirissä Ooppelia on mollattu iät ja ajat. Omega on toki sulattanut monen sydämen ja uudet 2000-luvun tulokkaat.
Mutta itse täytyy kyllä sanoa että ei Ascona muotoilultaan niin kovin ruma ollut. Nokka uhkui tavallaan muotoilun kautta voimaa. Jos nyt noin voi kuvailla. Ajettavana ikäisekseen autoksi todella mahtava. Vieläkin harmittaa kun veljen oma meni muutama vuosi sitten vaihdossa. Olisi saanut hyvän aihion mitä ehostaa.
Ulkoiset seikat tekee autosta hyvän? Näinkö autojen paremmuutta vertaillaan, ulkonäköllä? Onko huono auto hyvä jos näyttää hyvältä, tai päinvastoin?kolava kirjoitti:Uudet Opelit ei kyllä häpeä muiden autojen rinnalla! Esim uusi sedan Vectra mustana kromivanteilla ja muilla kromiosilla ja sportti alustalla on aivan upea!
Ei tarvitse vastata retorisiin kysymyksiin.
No eihän kyseinen henkilö niitä hyviksi sanonutkaan.Niki kirjoitti:Ulkoiset seikat tekee autosta hyvän? Näinkö autojen paremmuutta vertaillaan, ulkonäköllä? Onko huono auto hyvä jos näyttää hyvältä, tai päinvastoin?kolava kirjoitti:Uudet Opelit ei kyllä häpeä muiden autojen rinnalla! Esim uusi sedan Vectra mustana kromivanteilla ja muilla kromiosilla ja sportti alustalla on aivan upea!
Ei tarvitse vastata retorisiin kysymyksiin.
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ