AkseliTakaveto kirjoitti:Mistähän tuosta tietää jos se toimii virkavallan nuuskijana ja linkittelee täältä keskusteluita poliisien intraan?
Ei kuule linkittele Seittiin tämä mies mitään foorumeilta. Enkä tee juttuja muutenkaan vapaa-ajalla, kenttätoiminta riittää minulle. Toki joskus tänne kirjoittelen, jos on yleisiä kysymyksiä poliisihommasta, tai no nykyisin lakiasiatkin ovat vähän enemmän kirkastuneita, sen mitä töiden sivussa ehtii lukea
Autopuolen rikostutkijat nyt seuraavat autofoorumeita ja nettiä yleensäkin, se on kyllä selvä asia. Onhan niitä täälläkin parikin kappaletta käyttäjissä..
härdelli kirjoitti:L-lahkon lisäksi tulee mieleen myös M-lahko (virallisesti lienee kyse R-lahkosta) jossa tavataan ylibuukattuja autoja..
R-Lahkossa on myös sellainen paha piirre, että ne eivät käytä turvaistuimia tai kaukaloita pienillä R-lahkon edustajilla. Joku voisi kyynisesti sanoa, että hyvä juttu, mutta ei se ole. Joskus käynyt niin, että saanut poimia kaksi R-lahkon edustajaa auton kolaripaikalta ojasta 100m välein, molemmat alle metrin mittaisia. Autossa ei istuimia kyseisille pikkuedustajille, joten ympäriajossa olivat poistuneet tangetin suuntaan auton sisältä rikkoutuneesta ikkunasta. Onneksi oli mutaoja, joten molemmat selvisit ymmärtääkseni ruhjeilla(ei myöhempää tietoa, sen mitä paikalla selvisi vain)..
AkseliTakaveto kirjoitti:Mistähän tuosta tietää jos se toimii virkavallan nuuskijana ja linkittelee täältä keskusteluita poliisien intraan?
Ei kuule linkittele Seittiin tämä mies mitään foorumeilta. Enkä tee juttuja muutenkaan vapaa-ajalla, kenttätoiminta riittää minulle. Toki joskus tänne kirjoittelen, jos on yleisiä kysymyksiä poliisihommasta, tai no nykyisin lakiasiatkin ovat vähän enemmän kirkastuneita, sen mitä töiden sivussa ehtii lukea
Autopuolen rikostutkijat nyt seuraavat autofoorumeita ja nettiä yleensäkin, se on kyllä selvä asia. Onhan niitä täälläkin parikin kappaletta käyttäjissä..
Palaten aiheeseen mulla tuli heti mieleen Kemin kaupunki ja Aku Ankka jupakka vuodelta 1975 ( http://www.warthog.fi/vuosi2008/kulttuu ... -2008.html ) . Jokainenhan tietää että Kemi on Suomen punaisin kaupunki (aatteellisesti), kommunisteja siis suurin osa päättäjistä.
Jos nyt tässä tapauksessa on sama taustalla et lasten ei ole hyvä nähdä housuttomia eläimiä....