Mikä hälytin?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Jeps, renkaita tai muuta auton potkimista vastaan tuo asentotunnistin on tehty.
Esim. Sisätila-tutka ei paljoa välitä moisista.
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Mulla on kakkoskiessissä sellanen 60€ häly,joka ottaa renkaaseen potkusta tms. iskusta "herneet nenään" ja alkaa huutamaan.
Ja toinen mihin se reagoi,on kun sisävalot tai kontin valo syttyy päälle eli joku ovi aukeaa. Onneksi tuli kaksi kauko-ohjainta mukana,sillä toinen on jo hajalla :wink:
Ledin laitoin sitten erikseen,kun ei kuulunut hintaan.
marttikos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja marttikos »

On 2003-06-05 21:49, Megaman wrote:
Mulla on kakkoskiessissä sellanen 60€ häly,joka ottaa renkaaseen potkusta tms. iskusta "herneet nenään" ja alkaa huutamaan.
Kas kas!
Mikä moinen hyvältä kuulostava häly on, jonka saa 60 eurolla? Ja mistä? Mikä on tarkka tyyppi ja myyjän kotisivut?
"Ooppelilla pääsee pitkälle!"
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

..Oiskos kellään infoa siitä, kuinka helppo erimerkkiset hälyt on saada "hiljaiseksi" ts. kuinka helppo suojattuun autoon on murtautua..? Oon kuullut huhua, että uusinkin Cobran häly hiljenee alle kolmen sekunnin, kun on osaava murtoveikko asialla!

Tosin, ainahan löytyy autoja, joissa ei oo hälyjä ja nehän suorastaan kutsuu hämärämiehiä luokseen..

EDIT: Itse en ainakaan suostuisi maksamaan hunajaa hälystä, jos siitä ei oo näennäistä hyötyä..

<font size=-1>[ This Message was edited by: Veccura A on 2003-06-05 23:28 ]</font>
puttevd
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja puttevd »

otin tossa vähän aikaa sitten Alfatekin 200bb mallisen hälärin astraani ja kas kummaa yllätyksekseni huomasin että osa osista kuten tuulilasin vilkku ja sisätila sensorit olivat Cobran valmistamia!!?? Huomasin vaan että jotkut olivat vertailleet Cobraa ja Alfatekkiä, mulla on ainakin hieman kumpaakin.
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

On 2003-06-05 21:52, marttikos wrote:
Kas kas!
Mikä moinen hyvältä kuulostava häly on, jonka saa 60 eurolla? Ja mistä? Mikä on tarkka tyyppi ja myyjän kotisivut?
Älä kysy noin vaikeita... :wink:
Ostin hälyn viime talvena paikallisesta Robin Hoodista ja oli viimeinen laatuaan.
Löysin paprut just pöytälaatikosta ja ongin
malliksi SWAT II :grin:

http://www.ciao.com/Betec_S_W_A_T_II__144840

että tämmönen tapaus...pitäis kai mennä naukumaan takuuseen toisen hajonneen kaukosäätimen tilalle uusi.Muuten on toiminnut vielä ainakin toistaiseksi...kop-kop
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

On 2003-06-05 23:15, puttevd wrote:
otin tossa vähän aikaa sitten Alfatekin 200bb mallisen hälärin astraani ja kas kummaa yllätyksekseni huomasin että osa osista kuten tuulilasin vilkku ja sisätila sensorit olivat Cobran valmistamia!!?? Huomasin vaan että jotkut olivat vertailleet Cobraa ja Alfatekkiä, mulla on ainakin hieman kumpaakin.
Ei välttämättä suurikaan yllätys, molemmilla sama valmistaja. Ulkonäöltä ainoat erot sireenissä toisessa punainen kupu, toisessa harmaa. Kaukkareissa hieman erillainen muotoilu ja käänteiset värit. Molempiin saa samat lisävarusteet. Cobran takuu ei ole voimassa jos sen myy asentamattomana eikä myöskään asennusohjeita saa mukaan. Siinä hinnan lisäksi suurimmat erot.

Ja kaveri, joka väitti, että Cobran saa hiljaseks kolmessa sekunnissa, niin veikkaanpa että ei onnistu. Alfassa ja Cobrassa on akkuvarmennettu sireeni elikkä huutaa vaikka vedät johtosarjan irti ja nielaset. Että näin...
Keli ku keli, niin sutenööri se v*tut välittää
SAP
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja SAP »

Niinkuin tuo Amppa sanoi tuskin tuota Cobran hälyä kovin äkkiä hiljaiseksi saa. Omasta autosta loppui akku mutta Cobra jatkoi huutamista vielä pitkään.
Vastaa Viestiin