Astra G vakiosoittimen irrotus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ycn920
'Agila'

Viesti Kirjoittaja ycn920 »

malli on Delco Electronics CDR500, ja kummalliset kuusiokoloruuvit kulmissa...
miten siis lähtee irti keskikonsolia ja soitinta hajottamatta. kiinnostaa myös miten sen päivämäärän saa jäämään näkyviin ylös.
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

kuusioruuvit auki ja sen jälkeen irroitusraudat niistä reiistä sisään. Raudat lukittuvat soittimeen ja sitten vaan soitin vedetään irti. Se onkin sitten eri asia että kulkeeko nämä raudat auton mukana, kyllä ne alunperin vissiin soittimen mukana tulee. Vaihtoehtoisesti voi käyttää esim. kaasuhitsauslangan pätkiä irroitusrautojen tilalla, niillä voi vaan joutua hetken puuhasteleen.
Sakkeus
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sakkeus »

Itse vaihdoin sen kasettisoittimen tilalle vähän tuoreemman vehkeen ja kyseessä on astra G, niin kyllä siinä näytössä vielä on kello, päivämäärä ja lämpötila...

Ei kai siinä muuta pidäkään kai olla ? Jos en nyt IIIHAN väärin muista?
Face Your Fears and Live Your Dreams!
jjruutiainen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Vielä soittimen vaihdosta, minulla on VDO 3300 CD soitin ja soittimen käyttö ohjeessa lukee että johdotus käy suoraan Opel autoihin niin että radiopaneeli näkyisi alkuperäisessä paikassa ja soittimeen tulisi nopeuden hälytykset, automaattinen volymen säätö, lämpötilat ja ym. Mutta kolmas osá ISO liittimessä ei sovikkaan ISO liitin muuten samanlainen mutta sisällä olevat metalli liittimet ovat 180 ast väärinpäin, voisiko kenties löytää jostain välijohdon tai voisiko sen tehdä itse.
ycn920
'Agila'

Viesti Kirjoittaja ycn920 »

joo, eipä tietenkään niitä rautoja löytynyt.
marssin länsiautoon ostamaan rautoja, eipä ollut noita myynnissä. talon toiselle puolelle pikahuollon ovea kolkuttamaan ja pyytämään lainaksi 5 minuutiksi. asentaja kaivo raudat kaapista "ei tarvi palauttaa..."
Vastaa Viestiin