MP3 soitin vectraan

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TMan »

Löysin saksasta mainion soittimen vekkuun eli kenwoodilta saksasta löytyi sellainen malli, joka osaa näyttää tiedot vectran näytössä, valitettavasti soitinta ei saanut lähempää eli ei tuoda suomeen ainakaan vielä. Olisko muita halukkaita ostamaan kyseisen soittimen voisin tilata lisääkin jos kiinnostusta riittää... Eli saksaa osaavat tässä lisää tietoa soittimesta, en jaksa suomentaa:

-Diebstahlschutz durch abnehmbares Flip Down-Bedienteil und Sicherheitscode
-hoch auflösendes Dot Matrix-Display mit weißer Schrift
-UKW/MW/LW-Hochleistungstuner CR-2 mit K3I-Empfangstechnologie
-RDS mit Enhanced Other Network und PTY-Funktion
-24 Stationsspeicher
-4 x 50 Watt max. Ausgangsleistung
-Stummschaltung der integrierten Endstufen für bessere Klangqualität über die Vorverstärkerausgänge
-zwei Cinch-Vorverstärkerausgänge (1,8 V) - einer schaltbar für Rear/Non-Fading
-System Q: 3-Band-Equalizer mit sechs Klangeinstellungen
-elektronische Audioregelung mit Speicher für jede Musikquelle (Source Tone Memory)
-Loudness-Funktion
-AUX-Eingang zum Anschluss einer externen Signalquelle (über optionalen Adapter CA-C1AX)
-Telefonstummschaltung
-Muting-Schalter für -20dB-Pegelabsenkung mit Lautstärkeaufblendung
-Pegelanpassung aller Audioquellen
-Wiedergabe von CDs, MP3-CDs, CD-Rs und CD-RWs
-integrierter MP3- Decoder mit ID3-Tag-Anzeige
-Unterstützung der File-Systeme ISO 9660 Level 1, ISO 9660 Level 2 und Joliet & Romeo
-MP3-Datenstruktur in max. 8 Ebenen mit jeweils 255 Files
-Wiedergabe eines MP3-Files während der Ordnersuche
-integrierte Steuerung für CD/MD-Wechsler
-Eingabemöglichkeit für CD-Namen in Verbindung mit entsprechend ausgestatteten CD-Wechslern (DNPS)
-Anwahl der Discs über programmierten CD-Namen (DNPP) über optionale Fernbedienung
-CD-Textanzeige in Verbindung mit optionalen CD-Text-fähigen Kenwood-Wechslern
-optionaler Kenwood Digital-Radio-Tuner KTC-9090DAB anschliessbar
-Anschlussmöglichkeit für Opel-Display und werkseitig installierte Lenkradfernbedienungen unterschiedlicher KFZ-Hersteller über optionales Interface
-fernbedienbar über optionale Lenkradfernbedienung KCA-RC700 oder optionale Scheckkartenfernbedienung KCA-6A
-Anschlusskabelbaum mit ISO-Stecker im Lieferumfang (umsteckbar für Standard- und VAG-Belegung)
-Etui für abnehmbares Bedienteil im Lieferumfang et sillee...
tuunaaja
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tuunaaja »

paljos mahtais olla vehkeellä hintaa?
kai tollanen mp3-soitin soittaa myös tavalliset CD-levyt sekä CDr-levyt?
-Alkuvoimaa-...OPEL!
Kuva
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Autostudio näkyy myyvän samannäköistä, mutta eri mallista soitinta hintaan 599€, joten tyytyväinen olisin jos jotain samaa luokkaa saisin riittäis semmoinen 550€ niin jäis vähän vaivanpalkkaakin vielä. Eli soitin on tämän näköinen:
http://www.autostudio.fi/images/947?tmp=1023383
Eli suomennanpa kuitenkin kun kukaan ei jaksa kuitenkaan lukea tota läpi...
Eli soittaa MP3/CD, RDS, CD-R/RW levyt ja näytön väri on vaihdettavissa, irroitettava/flip down-etupaneeli+turvakoodi, 4x50W, CD/MD-vaihtajan ohjaus, AUX-sisääntulo, Handsfree mykistys, optiona saa myös DAB radion mallia KTC-9090DAB, ymmärtää ISO 9660 Level 1, ISO 9660 Level 2 ja Joliet & Romeo tiedostorakenteet, liitäntämahdollisuus opel-näytölle, lisävarusteena saatavana langaton kaukosäätö, system Q, kolmialueinen taajuuskorjain kuudella asetuksella, RDS radio PTY toiminnolla, vaihdettava näppäinvalaistus, kahdet RCA-linjalähdöt (1,8 V), CD-TEXT ,Sovitinkaapelin VAG standardiin ym ym...
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

elikkä kyseessähän näyttää olevan malli, jolle pitää mp3:set polttaa cd:lle. miksi mennä merta edemmäs kalaan kun tuollaisiakin saa suomesta. mutta käykääpä osoitteessa http://www.empeg.com/ kaveri osti joku vuos sitten tommoisen 60gb levyllä. ja on kehunu että on perkuleen hyvä soitin. ainoana oli hinta 13000mk silloin kun hän sen osti. Rio on kyllä nyt lopettanut kyseisen mallin valmistamisen. kuulin jostain että saattais olla vielä valmistamassa, mene ja tiedä. nuitä empeg soittimia on vain 3 kappaletta suomessa toinen on jollakin F-Securen työntekijällä. kolmannesta ei hajuakaan. ainoa huono puoli soittimessa on että se on pääteasteeton. muuten siitä löytyy kaikki toiminnot: DSB, portaattomat suotimet, taajuuskorjaimet, yms.
Jos nuita valmistetaan vielä niin ainakin minä tilaan.

MK
€ncore
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja €ncore »

Hyvänä vinkkinä miten saa noita autojen mp3 soittimia hieman edullisemmin on katsoa suomessa esim. maahantuojan sivuilta valmiiksi malli ja tehdä sitten mallin perusteella haku http://www.google.de :stä ja hakea vain saksassa sijaitsevat sivut.

Näin saat mukavan listan ko. mallin saksalaisista myyjistä ja hinnat ovat yleensä 20-30% halvempia kuin suomesta. Omat kokemukset saksasta tilatessa ovat erittäin positiivisia. Kiitos EU:n käy sama valuutta ja veroistakaan ei tarvitse huolehtia.
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Mulla on Vectrassa ollut vuoden toi Kenwoodin MP3 -soitin. Ihan jees... Kohta ois ehkä aika vaihtaa, Sonylla ois kanssa ihan mielen kiintoinen soitin, CDX-MP70.
kakkis
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kakkis »

Voitko €ncore pistää linkkejä? Siis saksalaisita mestoista mistä olet tilannut?
€ncore
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

On 2002-06-07 12:26, kakkis wrote:
Voitko €ncore pistää linkkejä? Siis saksalaisita mestoista mistä olet tilannut?
Lähinnä olen tilaillut koti-hifiä ja olen niihin käyttänyt http://www.mediacheckpoint.com :ia.
Seuraavaksi on lähdössä tilaukseen DVD burneri http://www.kmelektronik.de :ltä ja luottavaisin mielin tilaan.
Mediacheckpointista ei ole saatavana auto-hifiä (ikävä kyllä), heillä käytäntö luottokorttien kanssa on hieman omintakeinen eli olen skannannut VISA korttini etu- ja takapuolen ja välittänyt sen e-mail liitteenä. Tavarat on toimittanut UPS suoraan kotiovelle ja lähetystä voi seurata netissä UPS:n antaman tracking ID:n perusteella.
€ncore
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Ohos, nykyään muuten Mediacheckpointista näyttää olevan saatavilla myös auto-hifiä.

Itse voin ainakin suositella lämpimästi ko. liikettä :smile:
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

On 2002-06-07 11:36, Jarno wrote:
Mulla on Vectrassa ollut vuoden toi Kenwoodin MP3 -soitin. Ihan jees... Kohta ois ehkä aika vaihtaa, Sonylla ois kanssa ihan mielen kiintoinen soitin, CDX-MP70.
Minä en suosittele tuota, kysäisin tuossa yheltä myyjältä. sano että tuo kelkka ei oikein suomen ilmastoon sovi, kylmyys yms ja pitää aivan helkatinmoista ääntä. mutta maku asioista ei voi kiistellä. minä en ainakaan laittais.
itse kiinnostuin tuosta JVC:n SH 99 mallista joka toistaa Mp3:set. mutta kun kävin liikkeessä oli just myynyt viimeisen. mutta nyt on tuossa uus malli kyseisestä soittimesta SH 909. liike lupas sen ensviikon lopulla jos maahantuoja saa niitä. on muuten pirun asiallinen mankka alumiininen etulevy, taajuuskorjain moottoroitu etupaneeli jne. Tuossa vielä linkki missä kyseisen soittimen löytää http://www.hedengren.fi/jvc/autohifi.htm

MK

<font size=-1>[ This Message was edited by: Kulmala on 2002-06-07 16:03 ]</font>
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Niin kuka tykkää mistäkin, eli makuasioista ei sovi kiistellä. Harvassa soittimessa on vaan yhtä paljon herkkuja opelin omistajille, eli pointtina se että osaa näyttää tiedot ajotietokoneen näytöstä ja kun sattuu olemaan autosarja puhelimelle niin sekin toimii hienosti. Eli kyllähän MP3 soittimia suomestakin saa, muttei vaan yhtä hyviä :wink: Ottakaa sellaiset ihmiset yhteyttä, jotka kiinnostuneet asiasta. Niin ja sattuu itsellä olemaan noita MP3 levyjä jo poltettuna iso pino kun on DVD soitin kotona, jolla niitä pystyy myös pyörittelemään.

<font size=-1>[ This Message was edited by: TMan on 2002-06-07 19:29 ]</font>
Tune
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Tune »

Millä ohjelmilla pakkaatte musiikkia CD:lle mp3:sina? Autostudiolla on myytävänä tota Sonyn CDX-MP30 mallia edullisesti. Onkahan hyvä peli?
€ncore
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

On 2002-06-07 21:17, Tune wrote:
Millä ohjelmilla pakkaatte musiikkia CD:lle mp3:sina? Autostudiolla on myytävänä tota Sonyn CDX-MP30 mallia edullisesti. Onkahan hyvä peli?
Olen käyttänyt ilmaista CDex ohjelmaa http://www.cdex.n3.net/ ja LAMEn codecia.
Itse ohjelmallahan ei ole oikeastaan väliä vaan codecilla ja LAMEn codec on tällä hetkellä paras mitä saatavilla on.
Älä ainakaan millään xingeillä tms. koodaa, äänenlaadusta tulee huono.
JMM
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JMM »

Onhan noita mp3 stereoita jo aika paljon Suomessaki myynnissä ja esimerkiks Ljudialla ei ole edes kovin kalliita. Kuten tuo Panasonic CQ-RDP 472 esittely hinta 330€

<font size=-1>[ This Message was edited by: JMM on 2002-06-08 19:16 ]</font>
L@te
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja L@te »

Itsellä on Pioneerin DEH-P7400MP- soitin ja olen ollut tyytyväinen kyseiseen laitteeseen, jopa alkuperäisillä kaiuttimilla kuuluu asiallisesti, joten erillissarjan ja subin hankinta jää myöhemmälle :wink:
Vastaa Viestiin