Vissiinkin sen takia, että se auton perä ei nokeennu niin paljon ajaessa.Woody kirjoitti:Ymmärtääkseni sen usvan takia se painetaan alaspäin. Ainakin joskus vanhemmissa dieseleissä.veikka81 kirjoitti:Minkä takia Diesel autojen pakoputkepäät on käännetty alaspäin ? Tai sitten ovat kokonaan piilossa, johtuuko se siitä että kaikki nuo hiukkaset ja myrkyt laskeutuisi heti tien pintaan
Mutta aikas monessa bensaautossakin on nykyään, eihän oikeastaan ole pakoputken päätä näkyvissä ollenkaan.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Perävaunujen rekisteritunnukest alkavat aina joko P (vanhemmat) tai W (uudemmat)-kirjaimella.Iso-O kirjoitti:Miks kaikissa peräkärryjen (ainakin melkein kaikissa)rekistereissä on tuplavee?
Onks se w-niinku wankkurit vai?
P tarkoitti perävaunua ja kun ne loppuivat niin vapaana oli W (jonka voi kuvitella tarkoittavan vaikka wankkuria ta wagonia...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
älä kysy noin mahdottomia. Tuota samaa on itsekin ihmetellyt..Krynx kirjoitti:Minkä takia joku tavara tai työkalu jota sattuisi tarvitsemaan on hukassa. Mutta kun sitä ei tarvitse se pyörii haittana tiellä? Missä on mun kuumaliimapistooli? liimapötköt löyty mutta missä se pyssy prkl.
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Sitten aivot vielä kehittää kaikenlaisia mielikuvia siitä, missä sen on "ihan varmasti" nähnyt. Mutta ei se siellä ainakaan ole.NOesc kirjoitti:älä kysy noin mahdottomia. Tuota samaa on itsekin ihmetellyt..Krynx kirjoitti:Minkä takia joku tavara tai työkalu jota sattuisi tarvitsemaan on hukassa. Mutta kun sitä ei tarvitse se pyörii haittana tiellä? Missä on mun kuumaliimapistooli? liimapötköt löyty mutta missä se pyssy prkl.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
OT.ata kirjoitti:Perävaunujen rekisteritunnukest alkavat aina joko P (vanhemmat) tai W (uudemmat)-kirjaimella.Iso-O kirjoitti:Miks kaikissa peräkärryjen (ainakin melkein kaikissa)rekistereissä on tuplavee?
Onks se w-niinku wankkurit vai?
P tarkoitti perävaunua ja kun ne loppuivat niin vapaana oli W (jonka voi kuvitella tarkoittavan vaikka wankkuria ta wagonia...)
poikkeussena erääseen vähemmistö heimoon kuuluvilla näin korollassa W kilvet tietysti erilaiset edessä ja takana... ketähän sekin yritti hämätä..
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Oisko siks kun ne ajaa siellä saarellaan väärällä kaistalla. Eivät sitten jaksa kuitenkaan poistaa sitä toista polttimoa/kantaa vaan lisäävät (ilmeisesti oikealle puolelle) vaan uuden kannan.Zafira kirjoitti:Miks Vauxhall Astroissa on takasumuvalo molemmilla puolilla, mutta Opeleissa vaan kuskin puolella?
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Hmph. Olin jo toteuttamassa tätä http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=138354 , mutta se sitten tyssäs toisen sumuvalon puutteeseen 
Siis eikö siellä ole polttimolle edes paikkaa? Meinaan itse tuli aikoinaan laitettua Taunukseenkin jarruvalot takasumareiden paikalle eikä siinä ollut edes polttimoiden pohjia niissä takasumareissa kun ei moisia saanut siihen aikaan Suomessa edes olla, mutta muualla kyllä ja siksi siinäkin oli paikat niille.Zafira kirjoitti:Hmph. Olin jo toteuttamassa tätä http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=138354 , mutta se sitten tyssäs toisen sumuvalon puutteeseen
Tuo systeemi tuossa linkissähän on niinkuin esimerkiksi A-Vectrassa vakiona, en ymmärrä miksei noissa uudemmissa ole samalla tavalla. Eli takavalo ja takasumuvalo samassa lampussa ja jarruvalo erikseen.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ata kirjoitti:Siis eikö siellä ole polttimolle edes paikkaa?Zafira kirjoitti:Hmph. Olin jo toteuttamassa tätä http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=138354 , mutta se sitten tyssäs toisen sumuvalon puutteeseen
En tiiä onko siinä polttimonkantahommelissa paikkaa sumuvalolle, mutta umpiossa ei ainakaan ole.
Busted, tanariata kirjoitti:Siis eikö siellä ole polttimolle edes paikkaa? Meinaan itse tuli aikoinaan laitettua Taunukseenkin jarruvalot takasumareiden paikalle eikä siinä ollut edes polttimoiden pohjia niissä takasumareissa kun ei moisia saanut siihen aikaan Suomessa edes olla, mutta muualla kyllä ja siksi siinäkin oli paikat niille.Zafira kirjoitti:Hmph. Olin jo toteuttamassa tätä http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=138354 , mutta se sitten tyssäs toisen sumuvalon puutteeseen
Tuo systeemi tuossa linkissähän on niinkuin esimerkiksi A-Vectrassa vakiona, en ymmärrä miksei noissa uudemmissa ole samalla tavalla. Eli takavalo ja takasumuvalo samassa lampussa ja jarruvalo erikseen.