Aika tiukkaan jengille iskostunut se "arvostele edellisen kirjoittajan avatarta" -ketju
Mutta tämän ketjun alkaessa moni laittoi oman naamansa avatariin - se oli hauskaa ja nyt on tyhmää ku kaikki on vaihtanu jotain homeisia autoja tai vanteita tai jotain.
Laittakaa ny niitä naamoja sinne avatariksi! Mimmi suuttuu muuten... *grrrr*
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
No nyt on mimmixin mieliksi taas naama avatarina. Ja ihan oma naama vielä kaiken lisäksi. Kuva ei ehkä ole aivan tuore... vaan tuolta 1970-luvun alkupuolelta peräisin...
TJT:llä näyttää olevan Callessa todella hyvännäköiset jakkarat
mimmix kirjoitti:Miksi näitä vahinkopostauksia voi toisinaan poistaa ja toisinaan ei?
Ei ole mitään varmaa tietoa, mutta oliskohan niin, että oman postauksensa voi topicista kokonaan poistaa jos se on sillä hetkellä topicin viimeisin postaus. Eli jos joku on saamaan topiciin kirjoittanut sinun jälkeen niin voit ainoastaan muokata postaustasi.
Toi oli sitten vaan veikkaus omien havaintojen perusteella, asiasta paremmin tietävät voi korjata...
mimmix kirjoitti:Aika tiukkaan jengille iskostunut se "arvostele edellisen kirjoittajan avatarta" -ketju
Mutta tämän ketjun alkaessa moni laittoi oman naamansa avatariin - se oli hauskaa ja nyt on tyhmää ku kaikki on vaihtanu jotain homeisia autoja tai vanteita tai jotain.
Laittakaa ny niitä naamoja sinne avatariksi! Mimmi suuttuu muuten... *grrrr*
käyx tollanen... tos mä oon aika nuori ja pieni... just punnitukseen menossa...
No joo, parempi nekin ku ei mitää. Atan kuvasta täytyy sanoa että ihan on tunnistettavissa - sen verran mitä nyt oon pari muuta kuvaa susta nähnyt
Lisää vaan! ja ei mitään lepakoita...
En mä mikään vauva tuossa ole, vaan ihan iso, iloinen ja reipas 5-vuotias pikkupoika! Vai oliskohan peräti jo 6-vuotias... en muista koska tuo kuva tarkalleen on otettu. Melkein koululainenkin jo...