Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

maritus kirjoitti:
J_J2 kirjoitti:
maritus kirjoitti:Maksaisinko 28 euroa renkaiden tasapainotuksesta paikassa jossain sai aika nihkeää palvelua vai 40 euroa paikassa jossa sai paljon parempaa palvelua? :roll: Ja nuo hinnat oli siis alle heitettynä. Muuten taisi olla 20 euroa jos vain tasapainotti niin molemmissa paikoissa. Voisihan nuo tietty heittää itsekin alle, mutta tuossa samalla menisivät aika kätevästi.

Ja tuolla paremmassa paikassa oltiin klubin kilvenpohjia kauppaamassa, kun tuli ocf puheeksi. Kuka tunnustaa? :D
Kävitkö Hml:ssa jossain rengaspuljussa??
Juu kävin, siinä Sähkömestarintiellä (Kumituoteko se on?). :) Niin ja sit Rengas-Vekassa siellä Kaurialassa.
Vai että kumituote :lol:
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Busted, jäin kiinni :D Ei vaan paljaallahan sitä mennään. Eli siis vanteilla vaan :lollis: Joo, ehkä on aika mennä nukkumaan ;)
J_J2
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja J_J2 »

maritus kirjoitti:Busted, jäin kiinni :D Ei vaan paljaallahan sitä mennään. Eli siis vanteilla vaan :lollis: Joo, ehkä on aika mennä nukkumaan ;)
Käy kysy rengas-kirstulasta. :D
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

J_J2 kirjoitti:
maritus kirjoitti:Busted, jäin kiinni :D Ei vaan paljaallahan sitä mennään. Eli siis vanteilla vaan :lollis: Joo, ehkä on aika mennä nukkumaan ;)
Missäs semmoinen on? Ja mä oletan että sulla on jotain suhteita sinne. (Eli kuinkas halvalla teet? :lollis:)
J_J2
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja J_J2 »

maritus kirjoitti:
J_J2 kirjoitti:
Missäs semmoinen on? Ja mä oletan että sulla on jotain suhteita sinne. (Eli kuinkas halvalla teet? :lollis:)
Siinä se pälkäneentien varressa sijaitsee ku lähet tiiriöstä kohti parolaa.About 2 kilsan päässä abc:ltä.Siis siinä samalla kohtaa oikella risteys miss se oranssi vectra on penkas.Siel on kyll kyltit.Joo se Paavo on mun kaveri.Voin mä siltä kysellä,mut pahoin vaan pelkään et se taitaa olla aika kiireinen mies nyt..no tossa linkki http://www.rengaskirstula.fi/ :wink:
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Akalla ja mulla on yhtä suuret tulorajat verokortissa, kuitenkin mulla on 1,5%yksikköä suurempi veroprosentti. Miten tämä on mahdollista?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

B-Na kirjoitti:Akalla ja mulla on yhtä suuret tulorajat verokortissa, kuitenkin mulla on 1,5%yksikköä suurempi veroprosentti. Miten tämä on mahdollista?
Toisella on huomioitu prosentissa jo vähennyksiä? (työpaikan ja kodin väliset matkakulut, lainan korot, tms.) Tai sitten toinen ei kuulu kirkkoon.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Kumpikin kuuluu kirkkoon ja samalla paikkakunnalla kirjoilla. Lainaa ei kummallakaan penniäkään. Mutta eihän työmatkakulut voi siihen vaikuttaa vielä?
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

B-Na kirjoitti:Kumpikin kuuluu kirkkoon ja samalla paikkakunnalla kirjoilla. Lainaa ei kummallakaan penniäkään. Mutta eihän työmatkakulut voi siihen vaikuttaa vielä?
Voi, jos ne on ottanu ne huomioon ennakolta aikaisempien vuosien perusteella.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

onkos täällä entisiä tai nykyisiä rauhanturvaajia?
Minkämerkkiä rannekelloja teillä on ollut käytössä palveluksessa (esim. kosovossa)??
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

Serkku on ollu n. 11 kk Kosovossa. Ainakaan koskaan ei ole ollut puhetta että PV olis rannekelloa antanut, eli tuskin.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Onko olemassa ees muita kelloja kuin Breitling? http://www.breitling.com/en/
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Minkä takia Diesel autojen pakoputkepäät on käännetty alaspäin ? Tai sitten ovat kokonaan piilossa, johtuuko se siitä että kaikki nuo hiukkaset ja myrkyt laskeutuisi heti tien pintaan :o
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

veikka81 kirjoitti:Minkä takia Diesel autojen pakoputkepäät on käännetty alaspäin ? Tai sitten ovat kokonaan piilossa, johtuuko se siitä että kaikki nuo hiukkaset ja myrkyt laskeutuisi heti tien pintaan :o
Ymmärtääkseni sen usvan takia se painetaan alaspäin. Ainakin joskus vanhemmissa dieseleissä.
Mutta aikas monessa bensaautossakin on nykyään, eihän oikeastaan ole pakoputken päätä näkyvissä ollenkaan.
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

B-Na kirjoitti:Onko olemassa ees muita kelloja kuin Breitling? http://www.breitling.com/en/
Usko pois, kyllä on.. -(z)-
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Vastaa Viestiin