MME kirjoitti:Mutta runkojen laatu on aivan suolesta! En todellakaan ole ainut jolla on huonoja kokemuksia Nokian rungoista,itseasiassa jokainen Nokialaisia omistanut jonka kanssa olen asian ottanut puheeksi on kertonut saman suuntaisia kokemuksia,jopa eräs kyseistä merkkiäkin myyvä rengaskauppias. Laatuunsa nähden ylihintaisia paskoja!
No pistäs rasti seinään, et mä olen sitten ensimmäinen, jolla ei ole ollut saman suuntaisia kokemuksia.
ps. Niin ja ei kannata sit sellasia Bridgestonejakaan alle laittaa jotka o tehty suomessa...
MME kirjoitti:Kuorma-auton renkaiden rungothan kuulemma tulee Nokialle joltain isommalta valmistajalta.. tossa kaverin kanssa todettiin yhteen ääneen,että voisi olla aihetta ottaa ha renkaidenkin rungot joltain hommansa paremmin osaavalta valmistajalta
MME kirjoitti:Mutta runkojen laatu on aivan suolesta! En todellakaan ole ainut jolla on huonoja kokemuksia Nokian rungoista,itseasiassa jokainen Nokialaisia omistanut jonka kanssa olen asian ottanut puheeksi on kertonut saman suuntaisia kokemuksia,jopa eräs kyseistä merkkiäkin myyvä rengaskauppias. Laatuunsa nähden ylihintaisia paskoja!
No pistäs rasti seinään, et mä olen sitten ensimmäinen, jolla ei ole ollut saman suuntaisia kokemuksia.
ps. Niin ja ei kannata sit sellasia Bridgestonejakaan alle laittaa jotka o tehty suomessa...
MME kirjoitti:Kuorma-auton renkaiden rungothan kuulemma tulee Nokialle joltain isommalta valmistajalta.. tossa kaverin kanssa todettiin yhteen ääneen,että voisi olla aihetta ottaa ha renkaidenkin rungot joltain hommansa paremmin osaavalta valmistajalta
Ja ei muuten tuu! Mistäs moista olet kuullut ??
No sä oletkin rivien välistä luettuna Nokian leivissä...
Toi tieto on eräältä rk-asentajalta peräisin ja ymmärsin että hänelle se oli kerrottu jossain rengasliikkeessä. Ilmeisesti sitten perätön juttu..
Ja ei muuten tuu! Mistäs moista olet kuullut ??
No sä oletkin rivien välistä luettuna Nokian leivissä...
Toi tieto on eräältä rk-asentajalta peräisin ja ymmärsin että hänelle se oli kerrottu jossain rengasliikkeessä. Ilmeisesti sitten perätön juttu..
Zafira kirjoitti:No kuitenkin se renkaan kämmenenkokonen alue on auton ainut kosketus tiehen, niin mä en ainakaan rupee renkaissa säästelemään
Joko olet montakin sarjaa renkaita itse ostanut?
Ostin mä sellaset Nokian Hakka H:t
TJT kirjoitti:
Mitkäs läskit siellä zaffen kulkineen alla majailee?
Tällä hetkellä Hakkapeliitta 4, ens talveks pitää hommata uudet, kun rupee pito jo loppumaan Hakkapeliitta 5 tai RSi luultavasti ostoslistalla. Kesäks noi mitkä tuossa ylempänä mainitsin.
Tepi kirjoitti:Itse olen todennäköisesti hankkimassa Falkenin FK-452 kokoa 235/35 19 ja 265/30 19. Ihan hyvät kokemukset calibran alla noista tosin pari tuumaa pienempinä. Ja tietysti hintakin hieman ratkaisee, alle 800€ toi setti olis...
Onkos kenelläkään kokemusta Kenda merkkisistä rinkuloista?
Olis ainakin halvat 17" 215/40 83v =63,7 euroa/kpl!!
Ja tuossa on tuo tyretest.com testi mukana niin olis näyttänyt pärjäävään siinä eriomaisesti!
Uskaltaiskohan laittaa tilaukseen... ?
hmm, menee mielenkiintoiseksi. Kuopiossa ovat olleet joskus aamuyöstä ja sieltä ovat sitten jonnekin lähteneet. Nyt seurantaan on ilmestynyt että vastaanottajaa ei ole tavoitettu, mutta edelleen ne olevinaan kuopiossa jammaa. Postilaatikossa ei kyllä ole mitään ilmoitusta että kukaan olis yrittäny tuoda mulle mitään.
JJunior kirjoitti:hmm, menee mielenkiintoiseksi. Kuopiossa ovat olleet joskus aamuyöstä ja sieltä ovat sitten jonnekin lähteneet. Nyt seurantaan on ilmestynyt että vastaanottajaa ei ole tavoitettu, mutta edelleen ne olevinaan kuopiossa jammaa. Postilaatikossa ei kyllä ole mitään ilmoitusta että kukaan olis yrittäny tuoda mulle mitään.
Mulla oli sama juttu. Oli jätetty postii renkaat eikä mitää yhteys tietoja. Postin työntekijät oli selvittäny paketin numeron mukaa, että kenelle on menossa. Sitte tuli soitto postista ja renkaat tuli perille. Eli kannattaa käydä kysymäs postista tai soittaa.
opel07 kirjoitti:Onkos kenelläkään kokemusta Kenda merkkisistä rinkuloista?
Ja tuossa on tuo tyretest.com testi mukana niin olis näyttänyt pärjäävään siinä eriomaisesti!
AutoBild 6/08 vertailussa mukana ollut kiinalainen halparengas Kenda KR 20 epäonnistui lähes kaikissa testin 10 osa-alueessa.
Noi Tyretestin arvosanat on käyttäjien antamia, ei siis mitään varsinaisia testejä. (tai niin ainakin ymmärsin? )
Ite ottasin mieluummin vaika Nankang NS2:t kun niistä näyttää monella olevan hyviä kokemuksia. Eikä oo paljoo kalliimmatkaan.
opel07 kirjoitti:Onkos kenelläkään kokemusta Kenda merkkisistä rinkuloista?
Autobild haukku ainakin aivan paskaksi, märällä ei pitoa ollenkaan 13m pidempi jarrutus matka kuin 2:lla parhaalla. Ajettavuus kuivalla epävarma ja löysä.
ulkonäön takia ei pitäs ihaa niin paljoo tinkii renkaasta.