http://tehoterveys.kotisivukone.com/tuo ... tml?id=0/1
Olispa edes aprillia...

Tässä tullaan juuri yhteiskunnan mädänneisyyteen, sillä kun yhtä asiaa aletaan kieltämään niin ihmiset asetetaan eriarvoiseen tilanteeseen. Kun yksi asia kielletään niin pitäisi kieltää kaikki asiat...unique kirjoitti:Viina on perseestä, sais tulla 101% kielto viinaanRealsanta kirjoitti:tupakka on perseestä sais tulla 101% kielto röökiin
Toi ei vain toimi noin.EVO-500 kirjoitti:Mitä röökaamiseen tulee niin se on yksi ravintoloissa olemisen muoto seurustella.
Pistäisivät ihmisille mahdollisuuden valita eli niin savuttomia, kuin savullisia ravintoloita tai sitten puolet baarista savuttomaksi niin nähtäisiin, että missä ihmiset haluavat oikeasti olla.

Ne on siis vaan parempaa seuraa kun kaikki menee silti niien mukanaata kirjoitti: Sitten tällainen porukka lähtee baariin. Tupakoimattomat ehdottavat että mennäämpäs tällä kertaa savuttomaan baariin kun viimeset 10 kertaa ollaan oltu siellä savun seassa. Tähän tupakoijat sanoo että senkun meette, me ainakin poltetaan ja taas on tupakoimattomat siellä savun keskellä. Tämän kerron ihan omana vuosien mittaisena kokemuksena. Tupakoivia kavereita oli ihan mahdoton saada lähtemään savuttomiin paikkoihin, koska he eivät ikinä suostuneet olemaan edes yhtä baari-iltaa tupakoimatta. Tupakoimattomat sitten joutuivat kärsimään aina tai mennä "itsekseen" sinne savuttomaan paikkaan. Siinä oli se syy miksi ennen eivät savuttomat paikat menestyneet.
Tällä ei ainakaan mun mielestä mitään väliä, koska ite ainakin pistän baarikuteet samoin tein pesuun... Jos niissä ei haise rööki, niin vähintäänkin hiki ja läikkyneet juomat... Toki on niitäkin ihmisiä, jotka vetää samoilla kuteilla vuodesta toiseen....mimmix kirjoitti:. Mutta kyllä kun seuraavana aamuna darrassa keräili vaatteita niin ne haisi kyllä aina aivan tuhkakupilta

Tämä se on niin asiaa alusta loppuun asti. HYVÄ MIMMIX!!! Ei sitä itte tullu niin huomioitua miten se savun haju yms tarttuu messiin enen kun sattu itte lopettamaan poltaamisen vuoden vaihteessa. Nyt kyllä huomaa kun on käynyt savullisessa baarissa edellisenä iltana yms... Ja terassillakin kyllä se kiva tuoksu voi tarttua, tosin se niin riippuu millainen terassi sattuu olemaan kyseesä... Terassile kyllä tulee itsekkin suunnattua heti kun täälläkin sellaiset sattuvat aukenemaanmimmix kirjoitti:Noo kohta tulee taas terassikelit, siihenhän se baarissa käyminen vaihtuu muutenkin kesäksi. Siellä saa röökaa kuka tykkää eikä varmaan muitakaan haittaa.
Ei sitä baarien tupakankäryä ole varmaan tupakoitsija itse edes tajunnut. Mutta kyllä kun seuraavana aamuna darrassa keräili vaatteita niin ne haisi kyllä aina aivan tuhkakupilta
No ihanko totta. Minä ainakin pistän ne vaatteet seuraavana päivänä pyhäkouluun.Wannabecalibra kirjoitti:Tällä ei ainakaan mun mielestä mitään väliä, koska ite ainakin pistän baarikuteet samoin tein pesuun... Jos niissä ei haise rööki, niin vähintäänkin hiki ja läikkyneet juomat... Toki on niitäkin ihmisiä, jotka vetää samoilla kuteilla vuodesta toiseen....mimmix kirjoitti:. Mutta kyllä kun seuraavana aamuna darrassa keräili vaatteita niin ne haisi kyllä aina aivan tuhkakupilta