Kouvolan OCF kokoontumisessa oli yksi hyvin säilynyt Kadett C GT/E mm. varustettuna alkuperäisillä GT/E lisämittareilla keskikosolissa. Vaikutti olevan vielä alkuperäinen GT/E.
Kuva:
Alkuperäisiä on kuitenkin hyvin vähän jäljellä. Yleensä myytävänä olevat isomoottoriset C Kadetit ovat tekniikanvaihtoja.
melkein joudun todeta että halvemmaksi tulee ostaa alkup. gt/e kuin ruveta tekeen tekniikan vaihtoa!itse oon rakentanu 2vuotta eikä vieläkään pääse baanalle.tavote on kesäksi,mutta vuosi on vielä auki....
Kerran oon Pohjanmaalla nähny tollasen orggis GTE c-koppasen, mutta se tosiaan oli aika kälyinen. Alkuperäismaalissa tosin, mutta opelin perusvika, ruoste, oli aika ilkeesti päässy purasemaan.
Ikävä juttu, sillä noilla alkaa varmaan arvoa olemaan pikkuhiljaa aika kivasti...
Moi!Vaimon sukulaisella on kaksi näyttely kuntoista "orggis" C GTE:tä!Toinen on juuri museorekisteröity ja toisella "geetsulla" ens vuonna sama homma edessä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: miku on 2002-06-09 17:17 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: miku on 2002-06-09 17:20 ]</font>
Pohjanmaalla jouduin useinkin GT/E:n ohittamaksi työmatkoillani kesällä `99...nyt tulee liikuttua niin harvoin sielläpäin etten tiedä vieläkö kyseinen auto on liikenteessä...
Mulla on ollut kaksi alkuperäistä GT/E kadettia,joista toisen olen valitettavasti myynyt.Ensimmäinen oli 160tkm ajettu.Auto on muuten alkuperäisessä kunnossa mutta varustettu 2.4E moottorilla.Nykyinen auto on täysin kunnostettu ja ollut ajamatta vuodesta -89.Se on myös täysin originaali.Ajettu ainoastaan 180tkm.Siitä puuttuu edelleenkin kuskin puoleinen peili ja kytkinvaijeri joista olisin kiinnostunut jos jollain löytyisi.(peili ei ole samanlainen kuten kuvassa joka on tuossa aikaisemmin )Olisin kiinnostunut ostamaan myös koko auton.