eiköhän se hinta ole 4kpleenskibudiweinay kirjoitti: Virtala Racingilla näytti olevan eaglet 390€/kpl
LET koneiden viritys
-
skibudiweinay
- 'Kapitän'

- Viesti:
Kannattaako valita millaset nokat, kun pitäisi saada kohtuullinen vääntö myös käyttökierrosalueelle kun olisi tarkoitus pitää conaa kesät päivittäisessä käytössä. Putoaako väännöt alhaalta rajusti turbokoneen rutuilla ja (miedoilla) viritysnokilla? Nyt xe:n nokat. Turbo (tulossa, ensi kesä menee vaparina) yläkierroksille mitoitettuna.
kokemuksia, mielipiteitä?
kokemuksia, mielipiteitä?
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyllä se kannattaa hommata sinne 3.5 alipaineilla tais jäädä paineet 2.7 Eli siinä jo kohtis ero.
Mul on tollanen malpassin bpaineensäädin makso 70€.
Sitten mun vuoro vuodattaa. Kun autossa on eds 2 ja toi malpassi ni ei vörki vetää hetken seokset vihreellä ja sit pudottaa punaselle. kaiketi siitä päältä ne paineet säädetään? Painemittaria autossa ei vielä oo mut kai sen ny seosmittarilla pitäs saada haettua paikalleen? on ruvvattu suuntaan jos toiseenkin on ollut oma säädin välissä ja ilman MITÄ MÄ TEEN???
Sitten mun vuoro vuodattaa. Kun autossa on eds 2 ja toi malpassi ni ei vörki vetää hetken seokset vihreellä ja sit pudottaa punaselle. kaiketi siitä päältä ne paineet säädetään? Painemittaria autossa ei vielä oo mut kai sen ny seosmittarilla pitäs saada haettua paikalleen? on ruvvattu suuntaan jos toiseenkin on ollut oma säädin välissä ja ilman MITÄ MÄ TEEN???
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Asenna se painemittari vaikka väliaikaisesti niin pystyt kahtoon miten paineiden käy vedättäessä. Jos tippuu kierroksilla ja isommalla kuormalla niin pumpulta loppuu tuotto. Vakiopumppu pitäs riittää vielä vielä hyvin tuossa vaiheessa jos on vedetty pumpulle paksummat piuhat ettei tuu jännitehäviöitä.2slow4motion kirjoitti:Kyllä se kannattaa hommata sinne 3.5 alipaineilla tais jäädä paineet 2.7 Eli siinä jo kohtis ero.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
1/4 9,132s / 239,84 km/h
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
madi kirjoitti:kieltämättä kestää ihan hyvin tuommonen vakio 200tkm ajettu xe alakerta 1.5bar paineita että se niistä huonoista kangista jotka ei kestä mitää
kunhan ahdin ei ole vakio ja moottorinohjaus kunnossa
Todennäköisesti väärässä.
puristuksethan laskin niillä z20let tiivisteillä laitoin niitä 2 purin toisen ja kasasin kahdesta yhden pahvin paksuus on n 2.1mm lasketusti puristukset o 9.7:1
kyllähän se vähän aikasemmin herää pitäs nytten kesäksi vaan alkaa kasaan uutta moottoria että uskaltaa ilmaantua kalajoelle pieksään niitä mitä täällä kovasti kehuskellaan
mulla on ennakotkin samat mitä kesällä oli sillä toisella alakerralla jotenkin se tuntuu että se vetääki pikkusen paremmin jätettiinhän sinne kesällä pieni vara ennakoissa
kyllähän se vähän aikasemmin herää pitäs nytten kesäksi vaan alkaa kasaan uutta moottoria että uskaltaa ilmaantua kalajoelle pieksään niitä mitä täällä kovasti kehuskellaan
mulla on ennakotkin samat mitä kesällä oli sillä toisella alakerralla jotenkin se tuntuu että se vetääki pikkusen paremmin jätettiinhän sinne kesällä pieni vara ennakoissa