opel kadett c/vauxall chevette
opel kadett c/vauxall chevette
elikä kertokaas opel asiantuntijat et mitä eroa näillä on muuta kuin merkki ja keulan muodot? onko sama tekniikka yms..
Kojelauta on myös kokonaan erilainen. Itse mittaristo on kai sama, mutta Chevettessä on sellainen ns. "iso" kojelauta, kun Kadetissa on sellainen pienellä mittaritötteröllä oleva.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Myös mittaristo on erilainen vaikka näyttää samalle...chevetessä se mittariston runko ja kuoret ovat kantikkaat ja kadetissa pyöreät. Itse mittarit oli muistaakseni vaihtokelpoiset keskenään mutta sellainen muistikuva mulla on että jotain eroa niiden kiinnityksessä oli.
Raitisilma kanaville rintapellin läpi tuleva putkikin on erilainen joten jos meinaa vaihtaa kojelaudan niin osapuilleen kaikki osat menee vaihtoon.
Raitisilma kanaville rintapellin läpi tuleva putkikin on erilainen joten jos meinaa vaihtaa kojelaudan niin osapuilleen kaikki osat menee vaihtoon.
Todennäköisesti väärässä.
no mites mahtaa
Spikey kirjoitti:Melkeen samaa, mutta silti toisistaan poikkeavia.
Vähän kun korjaisi ameriikan autoa millisillä työkaluilla ja pulteilla.
onkohan tälläistä chevetteä millään mahdollista saada katsastettua 2.0 tekniikalle? voiko c kadettia käyttääns.vertailumallina...entäs miten istuu asconan pata cheveten keulille...varmaan ainakin koneen kiinnityksissä eroa??
Vauxhall Chevetteähän on tehty jopa 2,3-litraisella 16-venttiilisellä tulpanokkakoneella (HSR) joka ehkä voisi olla vertailumalli? Sitä en tiedä onko niitä tai HS:iä tehty tarpeeksi että kelpaisi vertailumalliksi. Mutta paljon isompia koneita on siis Chevetteen saanut kuin Kadettiin (jossa isoin ja tehokkain oli C2 GT/E:n 2.0E CIH).
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70