Ryhmävakuutus taitaa useimmiten liittyä ammattiliiton jäsenyyteen, jolloin yleensä vakuutuksen saa halvemmalla.
Mulla sekä henki- että vapaa-ajan tapaturmavakuutus liiton kautta.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
Astra22 kirjoitti:Ryhmävakuutus taitaa useimmiten liittyä ammattiliiton jäsenyyteen, jolloin yleensä vakuutuksen saa halvemmalla.
Mulla sekä henki- että vapaa-ajan tapaturmavakuutus liiton kautta.
Ryhmähenkivakuutus kuuluu lakisääteisiin työsuhde-etuihin vähääkään useamman työntekijän firmoissa.
Jukka T kirjoitti:Ryhmähenkivakuutus kuuluu lakisääteisiin työsuhde-etuihin vähääkään useamman työntekijän firmoissa.
Ei kun tapaturmavakuutus on pakollinen ja siihen laitetaan liitännäisenä työttömyysvakuutus ja ryhmähenkivakuutus. Ryhmähenkivakuutus otettava vain jos valtakunnallinen työehtosopimus sitä edellyttää. http://www.tvl.fi/asp/system/empty.asp? ... =0&C=24023
Työnantajan maksaman ryhmähenkivakuutuksen korvaussummat sen verran pieniä http://www.retro.fi/trhv/s_sivut/Korvaussummat.html , ettei niillä esim makseta pois kovinkaan kummosia lainoja. Nyrkkisääntönä on ollut, että henkivakuutuksen korvaus olisi jotakuinkin yhtä suuri kuin jäljellä olevien lainojen määrä, jotta jäljelle jäävä/jäävät tulisivat kohtuullisesti toimeen.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
ascona_c kirjoitti:Tietääkö kukaan missäpäin Saksaa auto on ollut, jos rekisterikilven paikkakuntatunnus on MSP?
Autohan on voinut olla vaikka itävallassa korjautettavanakin, mitäs väliä sillä on missä päin tuo on rekisteröity, omistajia on voinut olla kuitenkin tusina ja auto on kiertänyt ympäri saksaa
nallukainen kirjoitti:Mitenkäs se taas oli, Eli saako vuonna 1985 tai myöhemmin syntynyt henkilö ajaa mopoa, jos on ajanut B kortin? Entä traktoria, Vai onko nämä ihanuudet sen "Mopokortin" takana näillä onnettomilla?
Alko sen verran vaivaamaan ni tarkistin asian autokoulun kirjasta.
Mopolla ajo on sallittu pelkällä B kortilla.
nämä ihanuudet on just mopo(m)- tai traktorikortin(t) takana...
nim. 8.1.85 syntynyt et kortti pitää hankkia jos mopoilla, tai vaikka kelkkailla(?) haluaa