Niin britit käyttää sitä BHP(brakehorsepower) yksikköä.ata kirjoitti:Sekä että. Hevosvoima on juuri siitä huono yksikkö, että niitä on monta eri kokoista. Kilowatti taas on SI-järjestelmän mukainen ja standardi.Riisikippo kirjoitti:Kummin se oikeesti on Netin mukaan 100kW on n.136Hp ja Noksun Muuntimen mukaan 100kW onkin vain 134,1hp..
100 kW on siis 134 HP (horsepower), mutta 136 hv (hevosvoima) eli 136 PS (Pfederstärke). Englantilainen hevosvoima on siis erikokonen kuin mm. Suomessa ja Saksassa käytettävä. Englantilainen hp ja suomalainen hv eivät ole siis täsmälleen sama asia, mutta suomalainen hv ja saksalainen PS ovat sama.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Keskittykäämme hetkeksi itseemme, miehet. Olemme sen ansainneet. Tehkää näin:
- ottakaa hajareisi-istuma-asento ja napatkaa kelekset kupin muodostavaankouraan, katsokaa kiivejä oikein tarkkaan
Miksi pallit liikkuu itsekseen, vaikka itse pysyisit paikoillasi?
Vai olenko vain erilainen?
nimim. Uneton Lahdessa
- ottakaa hajareisi-istuma-asento ja napatkaa kelekset kupin muodostavaankouraan, katsokaa kiivejä oikein tarkkaan
Miksi pallit liikkuu itsekseen, vaikka itse pysyisit paikoillasi?
Vai olenko vain erilainen?
nimim. Uneton Lahdessa
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
ai sie oot alkanu joogaamaanB-Na kirjoitti: Miksi pallit liikkuu itsekseen, vaikka itse pysyisit paikoillasi?
nimim. Uneton Lahdessa
ja asiaan
niissä on sellainen nerokas lämmön säätely systeemi.
ps. kokeile jääpalaa ja kadota paalit kokonaan.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
No on teillä perkele leikitipa kirjoitti:ai sie oot alkanu joogaamaanB-Na kirjoitti: Miksi pallit liikkuu itsekseen, vaikka itse pysyisit paikoillasi?
nimim. Uneton Lahdessa![]()
ja asiaan
ps. kokeile jääpalaa ja kadota paalit kokonaan.
Ja eikös kylmän vaikutuksesta aisa tee kilpikonnat, nuppi kuoren sisään piiloon
Joo ja kyllähän se taitaapi muutenkin pienentyä, jopa entisestäänveikka81 kirjoitti:No on teillä perkele leikitipa kirjoitti:ai sie oot alkanu joogaamaanB-Na kirjoitti: Miksi pallit liikkuu itsekseen, vaikka itse pysyisit paikoillasi?
nimim. Uneton Lahdessa![]()
ja asiaan
ps. kokeile jääpalaa ja kadota paalit kokonaan.![]()
![]()
Ja eikös kylmän vaikutuksesta aisa tee kilpikonnat, nuppi kuoren sisään piiloon
klo 07:48Piatu1 kirjoitti:Tänään on kevätpäiväntasaus,mihin kellonaikaan se on?
http://www.ursa.fi/extra/taivaalla/
KVGipa kirjoitti:kuka/mikä määrää pääsiäisen paikan kalenterissa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4%C3 ... _Ruotsissa
Nikaian kirkolliskokouksen (vuonna 325) jälkeen Aleksandriassa päätettiin, että "pääsiäinen on kevätpäiväntasausta seuraavan täydenkuun jälkeinen sunnuntai".