C-Vectra GTS ja facelift C 5-ov. erot?

Keskustelua Opeleista
Jartsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jartsi »

C1 ja C2 mankat eivät ole yhteensopivia. Itseasiassa ei edes kaikki C1 mankat, koska alkupään C1:set ovat ns. half canbus vehkeitä (ratissa pelkät napit), ja loppupään autot (joissa tuo päivitetty kojelauta ja ratissa pyöritettävät namiskat) 2004-> full canbus kärryjä. Ainakin mun C1:ssä on tuo tupakansytytin tossa tuhkakupin vieressä, enemmänkin olen nähnyt noita latauspistokkeita C2:ssa. Taitaa olla joku tupakointipaketti tms. minkä mukana tuon nykyisin saa.

C2:sta taidettiin karsia keskikonsolista takaosan ilmasuulakkeet, valokatkaisijan alapuolella oleva pikkulokero, sekä paksin aukaisunappi kaukosäätimestä ja kuskin ovesta.
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Jartsi kirjoitti:C1 ja C2 mankat eivät ole yhteensopivia. Itseasiassa ei edes kaikki C1 mankat, koska alkupään C1:set ovat ns. half canbus vehkeitä (ratissa pelkät napit), ja loppupään autot (joissa tuo päivitetty kojelauta ja ratissa pyöritettävät namiskat) 2004-> full canbus kärryjä. Ainakin mun C1:ssä on tuo tupakansytytin tossa tuhkakupin vieressä, enemmänkin olen nähnyt noita latauspistokkeita C2:ssa. Taitaa olla joku tupakointipaketti tms. minkä mukana tuon nykyisin saa.

C2:sta taidettiin karsia keskikonsolista takaosan ilmasuulakkeet, valokatkaisijan alapuolella oleva pikkulokero, sekä paksin aukaisunappi kaukosäätimestä ja kuskin ovesta.

FUK!!!!!!! :evil: Emmää semmosta mankkaa siihe ois halunnukaan...
Mulla on toi latauspistoke tuhkiksen vieressä. Autona -03 GTS. Eiköhän tuon jo tohon maailman aikaan ole saanu valita kumman ottaa.
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

[/quote]
C2 vectran 5-ovinen ei ole mallimerkinnältään myöskään GTS.[/quote]

miksi ovenvälissä kynnyslistoissa lukee sit GTS.

tuo tupakin sytytin taitaa kuulua busines-line pakettiin noissa C2:ssa???

takasuuttimet löytyy myös C2
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Janne M kirjoitti:
=Pasi= kirjoitti:
m.k kirjoitti:Noissa GTS-malleissa tais olla 20mm alustasarja tehtaan jäljiltä, ja käsittääkseni taas 5-ovinen C2-Vectra on samankorkuinen kuin muutkin mallit?
Kyllä niissä molemmissa, sekä C1 että C2 version GTS (5-ovinen) malleissa on -20mm alustasarja.
Eipä munkaan mielestä C2 mallin 5-ovisissa ei ole kaikissa matalemapaa alustaa, ainoastaan Sport-malleissa tms. C2 vectran 5-ovinen ei ole mallimerkinnältään myöskään GTS.
Ahaa, no saattaa olla että olen väärässä :oops: Olen vaan aina olettanut että kaikki C vectra hatcbackit on -20mm alustalla.
Mutta hyvä kun korjasit asian.

Tupakansytytin löytyy myös minun Vectrasta, taisi tulla juurikin tuon Business Line paketin mukana.
hulkster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hulkster »

Jartsi kirjoitti:C1 ja C2 mankat eivät ole yhteensopivia. Itseasiassa ei edes kaikki C1 mankat, koska alkupään C1:set ovat ns. half canbus vehkeitä (ratissa pelkät napit), ja loppupään autot (joissa tuo päivitetty kojelauta ja ratissa pyöritettävät namiskat) 2004-> full canbus kärryjä. Ainakin mun C1:ssä on tuo tupakansytytin tossa tuhkakupin vieressä, enemmänkin olen nähnyt noita latauspistokkeita C2:ssa. Taitaa olla joku tupakointipaketti tms. minkä mukana tuon nykyisin saa.

meinasitko etta takakontin aukaisu nappi on otettu vänkärin puolelta pois mun mielestä ei oo meinaan hirveästi järkä ottaa sitä kuskilta pois??

03 ainakin on kummalakin puolella takakontin aukasu napit.
JuhaKHJ
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JuhaKHJ »

=Pasi= kirjoitti:
Janne M kirjoitti:
=Pasi= kirjoitti:
m.k kirjoitti:Noissa GTS-malleissa tais olla 20mm alustasarja tehtaan jäljiltä, ja käsittääkseni taas 5-ovinen C2-Vectra on samankorkuinen kuin muutkin mallit?
Kyllä niissä molemmissa, sekä C1 että C2 version GTS (5-ovinen) malleissa on -20mm alustasarja.
Eipä munkaan mielestä C2 mallin 5-ovisissa ei ole kaikissa matalemapaa alustaa, ainoastaan Sport-malleissa tms. C2 vectran 5-ovinen ei ole mallimerkinnältään myöskään GTS.
Ahaa, no saattaa olla että olen väärässä :oops: Olen vaan aina olettanut että kaikki C vectra hatcbackit on -20mm alustalla.
Mutta hyvä kun korjasit asian.

Tupakansytytin löytyy myös minun Vectrasta, taisi tulla juurikin tuon Business Line paketin mukana.
Niin eli siis C1 on kaikki GTS-mallit -20 alustalla ja C2 vai Sport-mallit? Onko noissa alustoissa tapahtunut ajan saatossa mitään muutoksia muuten? Alustakeskustelussa kun mainittiin iskarien laakerikumeista jotka olisivat tulleet myöhemmin?

Entä moottoreissa jos esim. 2.0T niin onko se pysynyt ajan saatossa samanlaisena?
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Entä moottoreissa jos esim. 2.0T niin onko se pysynyt ajan saatossa samanlaisena?

ainakin ahdin on vaihtunut -06 vai -07.
Jartsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jartsi »

hulkster kirjoitti:
Jartsi kirjoitti:...paksin aukaisunappi kaukosäätimestä ja kuskin ovesta.
meinasitko etta takakontin aukaisu nappi on otettu vänkärin puolelta pois mun mielestä ei oo meinaan hirveästi järkä ottaa sitä kuskilta pois??

Juu eiköhän se nappi ovista löydy, kakesta tuo taidettiin riisua.
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Jartsi kirjoitti:
hulkster kirjoitti:

Mikäs idea siinä on sitten ollut, jos se avaimesta on poistettu?
Minusta ainakin se on aika "välttämätön" siinä, ettei tarvii aina ovea ensin avata jos vaikka pihalla parkissa olevan auton takaluukusta jotain haluaa hakea.
astra coupe 2.2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja astra coupe 2.2 »

Onko kukaan huomannut, että mittareiden fontti sekä ratti on erilainen.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

JuhaKHJ kirjoitti:
Niin eli siis C1 on kaikki GTS-mallit -20 alustalla ja C2 vai Sport-mallit? Onko noissa alustoissa tapahtunut ajan saatossa mitään muutoksia muuten?
Kaikki C1 GTS:ät on jonkinlaisella madalluksella, muistelin että C2 5-ovisista ainoastaan sport tms. -malleissa olisi tehdasmadallus.

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Jartsa kirjoitti:
miksi ovenvälissä kynnyslistoissa lukee sit GTS.
Tuohon en osaa sanoa mitään. Vanhassa elämässä automyyjä vain sanoi, että C Vectran faceliftin yhteydessä poistui merkintä GTS.
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja V6 2.8 »

=Pasi= kirjoitti:
Jartsi kirjoitti:
hulkster kirjoitti:

Mikäs idea siinä on sitten ollut, jos se avaimesta on poistettu?
Minusta ainakin se on aika "välttämätön" siinä, ettei tarvii aina ovea ensin avata jos vaikka pihalla parkissa olevan auton takaluukusta jotain haluaa hakea.
C2:ssa kaikki ovet ja luukut aukeaa kerralla, kaukosäätimestä painaessa.
No ei niillä napeilla mun mielestä tekis hevonp....
- Insignia Sports Tourer B15SFT -18
- Astra J GTC 200 1.6T -14
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

one kirjoitti:Pitäis kyllä jostain saaja tollanen mp3 mankka autoon.
C2 keula on iha vituikseen rumempi ku C1 GTS:n!

Joo, tän viestin "informaatio arvo" on todella huomattava.. :lol:
nimim. ostetaan tollanen mp3 mankka.
Kyllähän näitä löytyy http://cgi.ebay.de/Autoradio-CD30-MP3-f ... dZViewItem
vaan ei taida toimia ennenkuin on ohjelmoitu toimivaksi

http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

joo ohjelmoinnilla onnistuu.
Vastaa Viestiin