Tiedän paljonkin paikkoja Porissa mistä saa esim vaikka nangangit halvemmalla kuin em puljusta
kerro mullekin että mistä porista löytää nankangia? viime syksynä ku renkaita etsin niin aika monta paikkaa kiersin ja missään ei myyty ko. merkkiä.
nyt olis asia taas ajankohtainen ja nankangia oon nytkin aatellu. eli kerro mullekin mistä löytää?
Tuontiosa myi ainakin vielä viime vuonna Nangangia, tämän vuoden kesärengas hinnasto ei ole tullut vielä niiden sivuille mutta kai ne liikkeessä osaa sanoa tuleeko ja mihin hintaan. Itse sain sieltä rengas parin Nangangeja +10e kalliimmalla kuin Onlinesta. Olisin kyllä muuten tilannut itse Onlinesta mutta oli hiukka kiire ja Tuontiosalla oli hyllyssä kumit.
Toinen paikka on Valtarengas mikä myös myy Nangangia. Hintaa oli vähän enemmän kuin Tuontiosassa mutta ei pahasti. Tosiasia on se että itse Onlinesta tilaamalla saa edullisimmin. Olen Kaksi sarjaa sieltä tilannut eikä ole moitteen sijaa. Viikossa on ollut kumit kotiovella.
Tuskin monestakaan paikasta Suomessa saa rengas-onlineä halvemmalla renkaita.
Ite saan Bridgestonen OVH hinnoista -54% alennusta ja silti laskettiin että vähänkään isommat renkaat (17", 18") saa Onlinestä kotia kannettuna jokusen euron halvemmalla.
Tosin noissa ovh hinnoissa taitaa jonkun verran ilmaakin olla....
Työkaveri yhet renkaat aikoinaa tilas tuolta onlinestä ja suht nopeasti tuli perille.[/quote]
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
hercules kirjoitti:Tuskin monestakaan paikasta Suomessa saa rengas-onlineä halvemmalla renkaita.
Ite saan Bridgestonen OVH hinnoista -54% alennusta ja silti laskettiin että vähänkään isommat renkaat (17", 18") saa Onlinestä kotia kannettuna jokusen euron halvemmalla.
Tosin noissa ovh hinnoissa taitaa jonkun verran ilmaakin olla....
Työkaveri yhet renkaat aikoinaa tilas tuolta onlinestä ja suht nopeasti tuli perille.
kyllä kauppias kuin kauppias pystyy myymään renkaan tääl suomessakin -50%/-60% hinnalla ovh:sta ja silti jää täppiä hanskaan per rengas...
29.2 vahvistivat tilauksen, tuossa aamusta ilmaantui koko sarja ovelle, välillä on tullut 2 ja 2 renkaat, taisi olla 6 kerta kun tilattu, aina tullut nopeasti ja ilman ongelmia.
Tuntuu vaan aika monella olevan kokemusta rengas-onlinen kesäkumeista, mutta onko kukaan tilannut talveks renkaita?
Kuulin/luin jostain että noi saksan talvirenkaat ei mukamas vastaa suomessa myytäviä, en yhtään muista millä taval ne oli erilaisii, mut kertokoon hän joka enemmän tietää
Viime kesänä tilasin onlinelta sarjan renkaita ja täytyy myöntää että hyvin toimi palvelu. Renkaat olivat mitoiltaan oikeat (tilasin E & T eri leveyksillä) ja muutenkin juuri sitä mitä tilasin Toimitusaika oli muistaakseni viikon verran ja lähiön postiin tulivat nätissä paketissa 2x2. Kokonaiskulut olivat reippaat 400€, kun Suomessa samat renkaat maksavat ~150€/kpl. Tulen tilaamaan jatkossakin renkaani sieltä, suosittelen.
Marzu kirjoitti:Tuntuu vaan aika monella olevan kokemusta rengas-onlinen kesäkumeista, mutta onko kukaan tilannut talveks renkaita?
Kuulin/luin jostain että noi saksan talvirenkaat ei mukamas vastaa suomessa myytäviä, en yhtään muista millä taval ne oli erilaisii, mut kertokoon hän joka enemmän tietää
Kyllä Nangkang Sv-1 winter plus kitkat on alla. 225/40/18 kokoa. Kyllähän noilla hyvin pärjää. Loskalla ei kannata ajourista hirveesti poiketa Ihan suht pehmeä lamellipinta. Tyytyväinen oon ollu.
Marzu kirjoitti:Tuntuu vaan aika monella olevan kokemusta rengas-onlinen kesäkumeista, mutta onko kukaan tilannut talveks renkaita?
Kitkat on yleeensä tuolta on nopeusluokkaa H eli kovempaa seosta ja tarkoitettu paremmin asfaltille kun nk."suomikitkat"
Pitänevät sitten lumella vastaavasti huonommin, tosin noilla pärjää ainakin tällä pääkaupunkiseudulla
ihan kunnolla jos nää talvet pysyy tämmöisinä...
Nastarenkaat sen sijaan on ihan samoja kuin suomiliikkeessä.
Itse tilasin tohon twintopiin Gislaved Nordfrost 5 225/45 R17 94T
nastat hintaan 584€, ja ei ole valittamista.
Ei ole kyllä paha hinta 312,80e ja kuitenkin itse todennut nuo toimiviksi gummeiksi,kaveri töissä rengaspuljus ja kyselin näitä halppis kumeja niin vaihtoehdot oli Sunny ja joku Tigar Syneris molemmat merkit n.360e ja sano vaan että kannattaa tilata suosiolla Nankangit tietää ainakin mitä saa.