Omega b 2.5 td saksasta, mutta millainen?

Keskustelua Opeleista
Vp44
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vp44 »

Kovin on vähäiset nuo "suomiomppujen" valikoimat, jos meinaan hakee kohtalaisilla kilometreillä ja hyvillä varusteilla olevaa autoa. Itse olen katsellut vm. 2000 --> dieselfarkkua (B2) 2.2DTI:llä, mutta tarjonta on aika niukkaa tai hinta poskellaan. On tässä käynyt mielessä tuo Saksasta hakukin. Olisi ainakin valikoimaa enemmän. Saikos sen muuten mitenkään selville päältäpäin että onko Omega varustettu kitkalukolla vai ei?
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

jjvirtan kirjoitti:Jep, jos etsit kolhittua ja huonosti pidettyä niin sitten varmaan tuollaisia tonnin omegoita voi katsella, oikeasti hyväkuntoiset -98 tai uudemmat ovat siellä 3.5 tonnin korvilla.
Joo näihän se on. Hyväkuntoisen jos saa 3.5 tonnilla + siihen tulee pari tonnia veroa päälle, niin ei täältä suomestakaan hyväkuntoista ruosteetonta-98 tai uudempaa kyl saa 5-6 tonniin ;) Veikkaan että noi nettiauton halvimmat vehkeet ei oo mitään herkkuja tosissaan. Siksi just otan projektin ja teen halvasta huonosta hyväkuntoisen. Vielä kun olen automaalari, niin ei tuu toi laittaminen niin hirveesti lompakon päälle. :)[/quote]

Kyllä suomestakin noita halpiksia jo löytyy :lol: :lol: hakekaa tosta korjattavaksi.
Mitä muuten pidätte hinnasta?

http://www.nettiauto.com/1557068[/quote]

Voi juma kun on omegalla ajeltu, omassa 98 sedanissa ei ole kuin 247 tkm :lol:
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Itse oon oon sitä mieltä ettei nuo ajossa miksikään mene jos on vain huollettu.Jos ostat 200tkm ajetun ja huono säkä vaikka mitä remppaa voi olla edessä,pumppu jne.Jos ostat enempi ajetun voi mennä ihan hienosti mekaanisesti tuskin noita 2.0 dti koneita on kukaan vielä ajanut loppuun.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Vastaa Viestiin