HUOM!!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

NYt se myrkyn lykkäs ! Oisko kellää hajua jarru ongelma poljinta painaessa poljin painuu pikku hiljaa ihan pohjaa ja jarrut katoaa! Nesteet ei vuoda! oisko tehostin paskana? Apua kiireellä
MiTu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MiTu »

On 2003-05-28 08:38, tumppa2 wrote:
NYt se myrkyn lykkäs ! Oisko kellää hajua jarru ongelma poljinta painaessa poljin painuu pikku hiljaa ihan pohjaa ja jarrut katoaa! Nesteet ei vuoda! oisko tehostin paskana? Apua kiireellä
Pääsylinterin tiivisteet?
MakeK
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja MakeK »

Ilmaa järjestelmässä...
Kadett_gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kadett_gsi »

mulla tuli aikoinaan kadettiin sama vika ja siinä oli mennyt pääsylinterin tiivisteet rikki.
Jupe
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Tehostimen rikkoutuessa tuloksena on vain jäykempi jarrupoljin, ei vaikuta tiettävästi muuhun. Olen rikkinäisen pääsylinterin kannalla.
Astra CDX
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Astra CDX »

Mulla oli sitikassa samanlainen ongelma. Syynä oli sisältä syöpynyt pääsylinteri...
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

Onko päässyt käymään jarrunesteen määrä vähänä, vuotaako jokin letku/putki/liitin/sylinteri? vaikuttais niinkun ois tosiaan päässyt ilmaa järjestelmään.

Ennen suurempia remontteja kannattaa siis tsekata nuo ja yksinkertaisesti ilmata jarrut. Ensin ilmaa pääsylinterin ja sitten kiertää kaikki jarrut läpi. Eikä saa päästää nestepintaa liian alas ilmauksessa. Niin sitten kun ei kuplat pörise ilmausruuveista pihalle vaan kirkasta nestettä, niin hyvä :smile:
Vastaa Viestiin