Lasikuitu olemassa olevan puskurin päälle.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Mack
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Mack »

Niin onnistuuko tälläinen homma et hioo puskurin karkeaksi ja laminoi kerroksen lasikuitua päälle ja samalla sit jatkaa puskuria alaspäin.

Tarviiko muovia käsitellä jollain tavalla ennen laminointii?
Mailman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mailman »

Lasikuitu ei vain tahdo tarttua hyvin muoviin. Kestää se siinäkin,mutta vähän kun vääntää niin rapsahtaa irti.. :sad:
Jos nyt muoviseen puskuriin edes suunnittelit tuollaista operaatiota?
Mack
'Agila'

Kyllä muoviseen puskuriin olis tarvetta laittaa.
Toinen keino vois olla et käsittelee nykyisen puskurin pinnan niin etti tartu toi lasikuitu ja laminoi kerroksen ja sahaa poies vanhan alta ja lamoini sitten puskurin sisään lisää :smile:

Mua kiinnostais pitää noi kiinnityskohdat paikallaa ettei niitä tarvis alkaa väsäämään uudestaan. Ja jos laminoi koko puskurin ympäri niin eihän se sillon ainaskaan pääse loksahtamaan irti tai jos poraa reikiä/isompia aukkoja puskuriin ja laminoi kummaltaki puolelta.
Mailman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mailman »

No sitten ei kyllä ole ongelmaa jos ympäriinsä vetelet :smile:
Mack
'Agila'

Kerroppas oma mielipide miten kannattasi asia tehdä Mailman?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Mack on 2003-05-28 20:27 ]</font>
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Käy kattoo http://www.nokitus.cjb.net ja sieltä kuvat ja autot, siellä on mun kadetti mihin oon tehny alkuperäsen puskurin päälle uuden lasikuidusta. kannattaa hioa pinta rälläkällä karheaksi, niin kuitu tarttuu paremmin! Ja laminoi puskuri ylhäältä alas ni ei lohkeile...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Mack
'Agila'

On 2003-05-28 20:53, omega 2.0turbo wrote:
Käy kattoo http://www.nokitus.cjb.net ja sieltä kuvat ja autot, siellä on mun kadetti mihin oon tehny alkuperäsen puskurin päälle uuden lasikuidusta. kannattaa hioa pinta rälläkällä karheaksi, niin kuitu tarttuu paremmin! Ja laminoi puskuri ylhäältä alas ni ei lohkeile...
Hioit siis puskurin hiomalaikalla ennen laminointia? Olikos mitään muita ongelmia joista olis hyvä tietää?
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Ei siinä muita ongelmia ollu, ku että en osannu päättää aluks millaisen teen... Tarkoitus oli saada jotain erilaista, kuin muilla!
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Vastaa Viestiin