vapaasti virtaavaa...
varrella virtaavan.
Re: varrella virtaavan.
Onko tuo teho mitattu vai ihan persdynossa? 25 hv lisää kuulostaa aika suurelta noin pienillä muutoksilla.terokimmo kirjoitti:astulla,putkella jossain 140hp/200nmn tehot.onhan se kiiltävämpi ainakin.en mitään teholisiä ees aatellu.
Pienenenä vinkkinä tuohon kirjoitusasuun; pisteen jälkeen tulee välilyönti ja lause alkaa isolla kirjaimella. Helpottaa lukemista kummasti.
Re: varrella virtaavan.
Taas kerran:perkeleenkö kirjotustesti tää on.mulla on sairaus enkä voi mitään tekstin menemiselle väärin.enkä al 5 tuntia tarkistaa onko sulle pilkut oikeessas kohassa.Tuomas kirjoitti:Onko tuo teho mitattu vai ihan persdynossa? 25 hv lisää kuulostaa aika suurelta noin pienillä muutoksilla.terokimmo kirjoitti:astulla,putkella jossain 140hp/200nmn tehot.onhan se kiiltävämpi ainakin.en mitään teholisiä ees aatellu.
Pienenenä vinkkinä tuohon kirjoitusasuun; pisteen jälkeen tulee välilyönti ja lause alkaa isolla kirjaimella. Helpottaa lukemista kummasti.
pers dynossa.lastu lupaa,mutta verraten samantehosiin vecuihin, siis 115 hp tuo on raketti.1,8 tubo audi jäi seisomaan kuivalla valoista.jotain siellä mittarisakin ehkä tehty,niin paljo noilla ajanu.5 vaihteella alle 2 tonnin lumella tyhjää.en sitä yli kehu mut liikkuu rivakasti.ainakin yli 115 heppa.niin tuu sanottua liikaa.paljo ne ottaa ku käy jarruttaan,ja missä kannnattaa.oon jkl ssä. vähä eri lukemia eri paikoissa ainakin prätkätestissä oli kerran vm;ssä.Pilkut ja pistee missä sattuu.jos ei pysty lukeen ni ei tarvi.ite yritän neuvoa ja taas toisilta tietoja.jom,onko tuttu merkki.ei juuri huomattavaa muutosta,mut ei liian isot imuäänetkään,ihan sopiva mulle.