Ikariam

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja XciD »

Eiköhän se oo perustettava ETAn jengi...
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

XciD kirjoitti:Eiköhän se oo perustettava ETAn jengi...
Totta hitossa, eka pitää vaan saada noita tutkimuksia tehtyä ja lähetystö rakennettua. No työn alla on jo tuokin homma :D

E: Eipäs nuollasta ennen kun tipahtaa... Taitaa pari päivää mennä kun tää expansion tutkimus kestää yli päivän 16 tiedemiehellä ja seuraava Foreign cultures, mikä mahdollistaa lähetystön rakentamisen 3 päivää ja risat :lollis: No katotaan jos jossain vaiheessa :yawn:
Skoda Octavia TDI
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Miksei ihmiset voi lukea noita viestejään, joita niille oon lähettäny.. Kehotin niissä ystävällisesti lahjoittamaan sahalle ja kristallikaivokselle, jotta saisi enemmän porukkaa sinne hommiin. Mutta ei niin ei, pari itseni lisäksi saanut aikaiseksi sen. Pitää laittaa uhkavaatimus, että alkaa päitä putoileen jos ei muuten ala tapahtua.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Johnny Rageous
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Johnny Rageous »

Montas meistä nyt on tuolla ETA:n puolella? Itse olen Rhelyios-saarella. (56:62)
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..
Kuva
-RK-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -RK- »

Saako tuota jengiä :lovin: hommiin kun korottaa tuota Town hall:ia? Vaikuttas vaan siltä että iloisuus aina nousis aina korotuksen jälkeen :roll: Mutta on kyllä paljon mukavampi kuin Travian, voi tehdä hienosäätöä enemmän.. :peukku:
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Presterin kirjoitti:Miksei ihmiset voi lukea noita viestejään, joita niille oon lähettäny.. Kehotin niissä ystävällisesti lahjoittamaan sahalle ja kristallikaivokselle, jotta saisi enemmän porukkaa sinne hommiin. Mutta ei niin ei, pari itseni lisäksi saanut aikaiseksi sen. Pitää laittaa uhkavaatimus, että alkaa päitä putoileen jos ei muuten ala tapahtua.
Sama homma oli tuolla Zetan puolella ennen kun tänne Etalle siirryin. Mun saarella näyttää yhteispeli luistavan ainakin kolmen, neljän pelaajan kanssa ja saha on jo kolmostasolla. Kristallikaivosta ei ole korotettu vielä, mutta sille ei niin ole vielä tarvettakaan.

Taitaa se vaikuttaa väestönmäärään kun kaupungintaloa korottelee. Populaa tulee lisää :lol:

Illalla pääsee pojat viinilasin ääreen jos hyvin menee. Pääsee tekee tavernaa ;)
Skoda Octavia TDI
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

ap85 kirjoitti:
Presterin kirjoitti:Miksei ihmiset voi lukea noita viestejään, joita niille oon lähettäny.. Kehotin niissä ystävällisesti lahjoittamaan sahalle ja kristallikaivokselle, jotta saisi enemmän porukkaa sinne hommiin. Mutta ei niin ei, pari itseni lisäksi saanut aikaiseksi sen. Pitää laittaa uhkavaatimus, että alkaa päitä putoileen jos ei muuten ala tapahtua.
Sama homma oli tuolla Zetan puolella ennen kun tänne Etalle siirryin. Mun saarella näyttää yhteispeli luistavan ainakin kolmen, neljän pelaajan kanssa ja saha on jo kolmostasolla. Kristallikaivosta ei ole korotettu vielä, mutta sille ei niin ole vielä tarvettakaan.

Taitaa se vaikuttaa väestönmäärään kun kaupungintaloa korottelee. Populaa tulee lisää :lol:

Illalla pääsee pojat viinilasin ääreen jos hyvin menee. Pääsee tekee tavernaa ;)
Sama homma munkin saarella... laitoin heti alussa kaikille viestiä, et maksetaan kaikki uppaukset littiin... vitut... Meistä 10:stä 4 lahjoittaa rahaa uppauksiin, muut 6 tulee siivellä...
Armeija kuntoon ja farmiksi... :evil:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Hmh, vakoilin ensin paria siipeilijää, jonka jälkeen kävin noutamassa epävapaaehtoisen lahjoituksen. :roll:
©Skeidett
Chrisu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Chrisu »

Pitihän tähänkin nyt liittyä :oops:
Elikkä ETA:ssa ollaan, SavageVillage, World > Hinotia[81:47]... tästä se lähtee.
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Ei kellään sattuis viinitilaa olemaan saarella, voisin tehdä kauppaa noista kristalleista viiniin.
Skoda Octavia TDI
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Pääsee vielä tänä iltana perustaan siirtokunnankin. :)
©Skeidett
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

ei ollu ETA:ssa tilaa niin joutu alottaan Thetassa sitten... tuolla muita?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Nopsaan menee noi paikat servereillä kun etallakin ihan alussa vielä pelit, niin jo uutta servua pystytetään. :lollis:

Huomenna lähetystö pystyyn :wink:
Skoda Octavia TDI
aako
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja aako »

Alottelin päivällä Eta:lla pelailun.
Samalla nimellä kuin täällä.
Saari on Tintia (79:36).

Kylä on Teisko,kun täällä taka metsissä asun. :oops:
Chrisu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Chrisu »

Jos joku tekee tuonne ETA:aan sitten joskus killan, niin laittakaa infoa. Täältä löytyy ainakin halukas liittymään :D

Että osaa muuten olla avuntonta porukkaa tolla mun saarella. 10 heeboo, josta minä oon ainut joka lahjoittanut parempaan puu jutskaan. Ja ainoastaan kolme mun lisäksi ees hankkii lisää puuta :o
Vastaa Viestiin