ProStreetin Pete...
Eihän Petellä voi Hondaa olla mitenkään, ukkohan on niin Opel hörhö kuin vaan voi olla...On 2002-06-03 15:18, TT wrote:
Siitä McRallying C ascon korisarjasta...että saako sun kautta ja mitä maksaa ja toimitusaika? Onkohan se valkonen civic muuten sun? Se missä on se Pro Street tarra tuulilasissa? Ihan hieno...
McRallying ei tee omaa sarjaa Ascona C:hen vaan välittää toisen valmistajan sarjan eli ns Calibre Kit:in
(silloin hinta on suhteessa hieman suurempi koska McR ei itse valmista sitä ja antaa pienemmän alennuksen kuin omista tuotteistaan)
Ascona C Calibre Kit 5-ov. h 650e srj
Ascona C Calibre Kit 4-ov h 650e srj
(silloin hinta on suhteessa hieman suurempi koska McR ei itse valmista sitä ja antaa pienemmän alennuksen kuin omista tuotteistaan)
Ascona C Calibre Kit 5-ov. h 650e srj
Ascona C Calibre Kit 4-ov h 650e srj
Eikös tuo Vauxhall Cavalier mk2 Calibre-levikesarja ole sama kuin Opel Ascona C:n ns. Sprint-levikesarja jota Irmscher teki ainakin, näin olen ainakin käsittänyt. Eli uutena on Englannissa myyty Cavalier Calibre-nimistä mallia joka on vastannut Ascona Sprint-mallia (vai oliko se "Sport"), joka tapauksessa se tämännäköinen:

Eli tuo "Calibre kit" ei tarkoita valmistajaa, vaan tätä Cavalier Calibressa ollutta korisarjaa. Vähän kuin Vectra A:han tuolta Englannista saa usein "GSi kit" eli Vectra 2000:n korisarjaa.

Eli tuo "Calibre kit" ei tarkoita valmistajaa, vaan tätä Cavalier Calibressa ollutta korisarjaa. Vähän kuin Vectra A:han tuolta Englannista saa usein "GSi kit" eli Vectra 2000:n korisarjaa.