Ehdotin miehelleni huvikseen että laitettais tuo 20ne-kone kiinni Vectraan niin vastaukseks tuli että mitään halpaa "Asconan konetta" ei siihen tule.
Mistä lisää vääntöä?
-
RvaOpelisti
- 'Kadett'

Hinnalla ei ole väliä kunhan Vectra alkaa liikkumaan... Ja kyllä se turbon laitto tuohon mun nuhapumppuun on laitonta ilman muutoskatsastusta. Aviomiehellä on kokemusta...
Ehdotin miehelleni huvikseen että laitettais tuo 20ne-kone kiinni Vectraan niin vastaukseks tuli että mitään halpaa "Asconan konetta" ei siihen tule.
Elikkäs turboa kehiin vaan. (Mies ei muutenkaan ole mikään Opel-fani mutta ajateltiin hommata mulle tuo kauppakassi jota sitten innostuin/innostuttiin tuunaamaan ja puunaamaan...
)
No annappa sitten 2200e ja hae multa toi letti poisRvaOpelisti kirjoitti:Hinnalla ei ole väliä kunhan Vectra alkaa liikkumaan...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
-
RvaOpelisti
- 'Kadett'

mutta tuo letti eli c20let on opelin turbomoottori... eli eikös tommoinen siis ollut haussa?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
-
RvaOpelisti
- 'Kadett'

Ja aina katsastukseen ahdin, yms. irti koneesta vai? Helpommalla pääsisi vaihtamalla koko moottorin parempaan kuin alkamalla ahtamaan C18NZ-moottoria johon joutuu vaihtamaan lähes kaiken ahtamisen yhteydessä.RvaOpelisti kirjoitti:Minkä ihmeen takia pitäisi täysin ehjä moottori vaihtaa kun sen saa pienillä muutoksilla turbotettua..? Projekti on jo miltei valmis. Ja tavoitteenahan oli vain pieni tehon nousu eikä mikään yli 200 hepan turbohirviö.
-
RvaOpelisti
- 'Kadett'

Vähä luulen ettei projekti kovin pitkälle pääse, onko kenelläkään muulla vastaavaa tunnetta? 
- Rusko Motorsport -
-
RvaOpelisti
- 'Kadett'

Ollaan mieheni kanssa urakoitu oikein kunnolla ja viimeistään parin viikon päästä on tulos selvillä. Ei ole mitään järkeä laittaa autoa jos ei itse rakenna sitä.
Kaikenmaailman koneiden vaihdot ynnä muut tuntuvat sitten siltä että "eihän tää ole mun auto"... Se on mun mielipide, en tiedä muista. Tehkööt kukin tavallaan, on turha alkaa arvostelemaan toisten työtä. Varsinkin jos on näitä tyyppejä jotka tosissaan vain puhuvat ja ovat lukeneet jotain muiden juttuja joita sitten pätevästi "kopioidaan" omiksi puheiksi.
Tarkoituksenani ei ollut koneenvaihto niinkuin joku idiootti väitti vaan aikomuksenani oli vain kysyä vinkkejä Vectran piristämiseksi ja mitä täältä tulee? "Vaihda siihen (joku hiton) Asconan kone." Juu ei kiitos, ennemmin tekee niinkuin on omasta mielestä fiksuinta.
Tarkoituksenani ei ollut koneenvaihto niinkuin joku idiootti väitti vaan aikomuksenani oli vain kysyä vinkkejä Vectran piristämiseksi ja mitä täältä tulee? "Vaihda siihen (joku hiton) Asconan kone." Juu ei kiitos, ennemmin tekee niinkuin on omasta mielestä fiksuinta.