Koska jos sitä ei pidettäisi uunissa, se olisi vaan mössöä jossa on makaronia ja jauhelihaa. Kun sitä paistetaan uunissa munamaidossa, siitä tulee LAATIKKOA eli se jökkääntyy semmoseks kimpaleeks... Ja siihen saa tehtyä ihanan juustokuoren
Rupeskin heti tekeen mieli makaronilodjua....
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Miksi oma puheääni kuulostaa ihan oudolta kun sitä kuulee esim videotaltioinnissa tms?
Kaikkien muiden ääni kuulostaa ihan samanlaiselta nauhalta kuin livenäkin, omasta mielestä
=Pasi= kirjoitti:Miksi oma puheääni kuulostaa ihan oudolta kun sitä kuulee esim videotaltioinnissa tms?
Kaikkien muiden ääni kuulostaa ihan samanlaiselta nauhalta kuin livenäkin, omasta mielestä
Johtusko se siitä että oma suu sijaitsee samassa päässä korvien kanssa ja muitten suut niitten omissa päissä
Eiköhän se johdu ihan siitä, että oma ääni kulkeutuu korviin myös kallon luiden kautta resonoimalla, kun muitten paskanjauhanta tulee pääasialliseti suoraan korviin ilman kautta. Tosin kun toinen tarpeeksi huutaa, niin kyllä se oma kallo resonoi....
Krynx kirjoitti:Miksi pitää autokuumeen iskeä yhtäkkiä puuntakaa?
Nii se vaan on, mutta ku jos on vielä autokuume ja pyöräkuume samaan aikaan
Eikö autokuumeen parannus paranna samalla pyöräkuumetta moninkertaisena kun autossa tulee mukana 4 pyörää, varapyörä, ohjauspyörä, hihnapyöriä, hammaspyöriä, nokkapyöriä ym. pyöriä vaikka millä mitalla...
Krynx kirjoitti:Miksi pitää autokuumeen iskeä yhtäkkiä puuntakaa?
Nii se vaan on, mutta ku jos on vielä autokuume ja pyöräkuume samaan aikaan
Onneksi itse olen tajunnut noista päristimistä pysyä loitolla. Kx olisi kyllä odottamassa peräkoukullista autoa Mutta yritäppäs itse löytää auto joka täyttää seuraavat kriteerit 1.Takaveto 2. Voimanpaskaa pitäisi olla. 3.Taloudellinen ja ehkäpä diesel. 4. Ulkonäön pitää miellyttää omaa silmää. 5. Takaveto. Ja näiden lisäksi tietenkin vetokoukkua,ilmastointia sun muuta turhaa. Tärkeimpänä pitää olla hyvä ja halpa ja luotettava
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Jos mulla on Ooppeli X, joka jaksaa vetää perässään traileria jonka päällä on tavallinen henkilöauto. Niin jaksaahan se sitten vetää hevostraikkua jos sinne lastataan molemmat leivänpäälliset kyytiin yhtä aikaa, jaksaahan?
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Hensku kirjoitti:Jos mulla on Ooppeli X, joka jaksaa vetää perässään traileria jonka päällä on tavallinen henkilöauto. Niin jaksaahan se sitten vetää hevostraikkua jos sinne lastataan molemmat leivänpäälliset kyytiin yhtä aikaa, jaksaahan?
Jaksaa mitä varmastikkin... Koska kyseessä on Opel X, niin en ota kantaa olisiko tuo yhdistelmä laillinen/vaarallinen...
riippuen jos sulla on kyydissä 1,1C Kadetti, tai 2,5 TD farmari B Omega
Samoin se riippu, että onko siellä kopissa 2 setlanninponia vai jotain suokkiksia