Jäykänalustan huonopuoli!

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
leutoranta
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja leutoranta »

En tiedä onko muilla samoja kokemuksia, mutta mulla ainakin tuli oikee jalka paljon raskaammaksi... Tulee joka mutkassa koitettuu miten alusta ottaa mutkan... Onneksi ei ole vielä tullut sakkoja(koputtaa puuta)...
Opel Mokka 1.4T 4x4
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Juu, saman olen huomannut. Vakioalustalla hidastetaan mutkiin, kunnon alustalla painetaan kaasua..
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Sama vika.
Ehkä se renkaiden kuluminen ei johdukkaan madalluksessa muuttuneista cambereista :smile:
VECTRA irmscher
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja VECTRA irmscher »

Juu kyllä on weitecciä kans tullu kokeiltua mutkis asennuksen jälkeen.Vakio alustalla meno oli paljon rauhallisempaa.
vwopel
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja vwopel »

Tuskin camberit nyt hirveesti muuttuu--> vertaa 3:lla boorilla puotettu kuplan perä(swingi)
renkaat oikeesti näin: /---
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

itelläkin (ja avovaimolla) on tuo kaasujalka ollut enemmän käytössä alustan vaihdon jälkeen! mutkiin mennään nyt "hieman" lujempaa kuin vakkari alustalla! vaikkei mikään huippu alusta olekkaan (weitec)!
Zafira -06
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

no jaa itellä ei kyllä oo niitä keveimpiä ikinä ollu toi oikee jalka eikä tilanne oo hellittäny sekään (ihme kyllä) että sinne on jouduttu laittaan jo titaania kaveriksi...

mutta kyllä taitaa olla että kaverit jotka ajaa mun autolla niin ehkä se jalka on sitten raskaampi....
eikä johdu ees siitä että pääsee polkeen toisen autoo ku ite oon ollu monesti kyydissä...
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Vastaa Viestiin