b-vectran mittariston "purku"!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

miten saan vaihdettua mittarin taustat vectraani! ohjeet mittariston irrottamiseen olen täällä nähnyt, mutta en löydä enää! search-toimintoakin olen kokeillu, ei ole paljon auttanut!

auttakkee!
Zafira -06
mke
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mke »

On 2003-05-24 15:21, vEctrA bEE wrote:
miten saan vaihdettua mittarin taustat vectraani! ohjeet mittariston irrottamiseen olen täällä nähnyt, mutta en löydä enää! search-toimintoakin olen kokeillu, ei ole paljon auttanut!

auttakkee!
Pitänee nyt sitte vastata tähänkin :grin:

Eli haarukkaa viisarien alle ni lähtee.

Ja sitten kun laitat sitä viisaria takaisin paina se vaan hellästi siihen n.10kmh kohtaan ja väännä siitä 0 kohtaan niin saat sen juuri siihen etkä yli tai alle, ja sitten vasta painat pohjempaan.
VECTRA irmscher
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja VECTRA irmscher »

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 8&forum=10

Tuolta löytyy ohjeet mittariston irrottamiseen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: VPOPEL on 2003-05-24 16:28 ]</font>
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

uskaltaako sitä haarukkaa hirveästi "antaa" mittaristolle, kun olen kuullut että viisarit on tosi heikkoa tekoa? miten on?
Zafira -06
mke
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mke »

On 2003-05-25 10:24, vEctrA bEE wrote:
uskaltaako sitä haarukkaa hirveästi "antaa" mittaristolle, kun olen kuullut että viisarit on tosi heikkoa tekoa? miten on?
Kyllähän ne lujaa on kiinni, siinä on vähä perhosia vatsassa että lähteekö viisari vai myös jotain muuta.
Mutta kun laitat vielä sinne haarukan alle jotain sopivasti että on suht tiukka ja saat nostettua SUORAAN ylöspäin ei pitäs ongelmia tulla. ja kun laitat takaisin ei kannata tosiaan laittaa niitä viisareita kerralla pohjaan, vaan vain hiukan että lähtee helposti pois jos menee väärään asentoon.

Niin ja se musta keskiö siitä viisarista lähtee siitä sitten irti ettei kannata sitä pelästyä.

<font size=-1>[ This Message was edited by: mke on 2003-05-25 11:48 ]</font>
Janie79
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Janie79 »

No mites se itse mittaripahvi on kiinni, eikai vaan liimalla?

Meinaan jos skannais ne alkuperäiset...

Mitä materiaalia kannattaisi käyttää, normaali toimisto-A4 taitaa vettyä ajanmittaan, entä valokuvapaperi ja fixatiivi päälle?
Vastaa Viestiin